BMC
Ik ben er een paar weken terug nog geweest en toen stond en hing er nog wel het een en ander maar wel minder. Tot voor kort had hij alleen Specialized, nu zijn daar BMC en Orbea bij gekomen. Dan is het ook niet zo vreemd dat er wat minder Specialized staat.
Voor de Specialized liefhebber zou het zeker een gemis zijn als hij ermee stopt want de service is echt top bij Leo. Maar aan de andere kant is het ook weer positief dat we dan meer BMC's en Orbea's op de weg gaan zien hier in de buurt. Uiteindelijk komen de meesten toch voor de service naar Leo en niet voor het merkje op de fiets. Volgens mij heeft hij (op mij na) alle Colnago rijders uit de regio op een Specialized weten te krijgen en dat is toch een aardige prestatie.
Voor de Specialized liefhebber zou het zeker een gemis zijn als hij ermee stopt want de service is echt top bij Leo. Maar aan de andere kant is het ook weer positief dat we dan meer BMC's en Orbea's op de weg gaan zien hier in de buurt. Uiteindelijk komen de meesten toch voor de service naar Leo en niet voor het merkje op de fiets. Volgens mij heeft hij (op mij na) alle Colnago rijders uit de regio op een Specialized weten te krijgen en dat is toch een aardige prestatie.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Vandaag mijn nieuwe racefiets opgehaald; een BMC Impec met carbon 9th wave wielen!
Hij is al een paar jaartjes oud, maar is verder nog in perfecte staat.
Het is echt een verademing om er op te rijden, aangezien ik hiervoor een aluminium Giant Defy met shimano 105 had.
Hij is al een paar jaartjes oud, maar is verder nog in perfecte staat.
Het is echt een verademing om er op te rijden, aangezien ik hiervoor een aluminium Giant Defy met shimano 105 had.
-
- Forum-lid
Ik heb het gevoel dat hij vooral de trillingen er beter uit haalt. Ook heb ik het idee dat het versnellen minder energie kost.
Verder voelt alles heel strak en solide aan en is hij mooi stil. En natuurlijk schakelt dura ace een stuk directer dan de 105 op mijn oude fiets.
Verder voelt alles heel strak en solide aan en is hij mooi stil. En natuurlijk schakelt dura ace een stuk directer dan de 105 op mijn oude fiets.
-
- Forum-lid
Bij Egbert Egberts in Borger
-
- Forum-lid
Voor zover ik weet was dit de enige tweedehandse BMC die hij had staan