spot de prof!!!!!!!!
Gisteren Rob Ruigh gezien in Limburg tijdens een trainings rondje . Hij was in Schin op Geul op weg richting Valkenburg of naar de Keutenberg -> Wij reden vanuit Schin op Geul richting Gulpen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- geertjan5
- Forum-lid
Gisteren en vandaag idd Rob Ruigh gespot. Bij ons reed hij zaterdag over de vaalserberg en zondag in Sibbe. Naast Rob ook nog een BMC renner gespot. Geen idee wie (zaten toen nog in de auto). En nog een hand vol AA renners.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Gisteren oa Arnoud van Groen gespot.. Hij was net als ik 1 van de zes renners in de ARC Ulysses-trein op het NCK. Alleen maar afgezien in zijn wiel.
Ondanks het gemiddelde van bijna 48 gemiddeld, eindigde we als 12e, een paar plekken lager dan vorig jaar.
Ondanks het gemiddelde van bijna 48 gemiddeld, eindigde we als 12e, een paar plekken lager dan vorig jaar.
Vorig weekend Rob Ruigh in z- Limburg gespot, gisteren Johnny H. weer in Zeeland tegengekomen. (laastgenoemde natuurlijk weer zonder helm)
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Ach, Johnny valt nooit en daarbij komt hij toch altijd op zen pootjes terechtceejee schreef:Vorig weekend Rob Ruigh in z- Limburg gespot, gisteren Johnny H. weer in Zeeland tegengekomen. (laastgenoemde natuurlijk weer zonder helm)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
Zondagmiddag zag ik een Rabo renner op de zwart/oranje Giant racefiets op het fietspad in Nijmegen-Lent.
Ik meende al te zien dat het Gesink was. Wat op zich zou kunnen kloppen omdat hij later op de zondag middag onderuit ging in Doesburg. Niet zo gek ver van Lent af.
Hij zei op persco dat hij bezig was met lange duurtraining en al 5,5uur op de fiets zat.
Ik meende al te zien dat het Gesink was. Wat op zich zou kunnen kloppen omdat hij later op de zondag middag onderuit ging in Doesburg. Niet zo gek ver van Lent af.
Hij zei op persco dat hij bezig was met lange duurtraining en al 5,5uur op de fiets zat.