Vandaag gefietst in 2007?
-
- Forum-lid
deze middag 50 km met mountinbike.toertje bellem. gem.30.9. prachtig weertje
vandaag 130 km, laagste -2°C, hoogste +5°C (héél even). Voor de skieers is er sneeuw zat! Moet zelf een beetje oppassen welke kant ik opga want 100m hoger dan waar ik woon en alles is wit!
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
52 km puur off road plezier met de MTB natuurlijk... de zwaarste paden eruit gekozen 2uur 30... dus gemiddeld maar 20 km/h...
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
100 km in D1 door de mistige westvlaamse polders, goed koud en vochtig ! Toch een goed gevoel. 28.9 km/h gemiddeld aan een hartslag van 137 per minuut. Weinig wind.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klagen? Ik? Nee hoor, heb de halve tocht zitten te bedenken hoe ik een nieuw topic zou noemen: "winter plaat" of zoiets. Moest iets met fietsen in winterlandschap worden... zoooo mooi hier momenteel! Alleen even klagen dat ik om dat fototoestel te moeten bedienen m'n klauwen uit de handschoenen moeten en er zelfs gestopt dient te worden. En dat is weer een heel ander verhaal!
Heerlijk 105 km weggetrapt bij 3-6 graden C in het Groene Hart. Zonnetje erbij, nauwelijks wind, wat wil je nog meer.
Route: Voorburg, Leidschendam, Stompwijk, Benthuizen, Boskoop, Zwammerdam, Meije, Woerdense Verlaat, Noordse Dorp, Zevenhoven, Ter Aar, Woubrugge, Koudekerk, Hazerwoude, Benthuizen, Stompwijk, Leidschendam, Voorburg.
Route: Voorburg, Leidschendam, Stompwijk, Benthuizen, Boskoop, Zwammerdam, Meije, Woerdense Verlaat, Noordse Dorp, Zevenhoven, Ter Aar, Woubrugge, Koudekerk, Hazerwoude, Benthuizen, Stompwijk, Leidschendam, Voorburg.
[quote="super b"]Heerlijk 105 km weggetrapt bij 3-6 graden C in het Groene Hart. Zonnetje erbij, nauwelijks wind, wat wil je nog meer.
[/quote]
25°C!
[/quote]
25°C!