Doorkomst was ook 1 van mijn kritiekpunten bij invullen van evaluatieformulier. Wind was 's ochtends niet zo sterk maar wel windvlagen.evrieselaar schreef:Ik was er ook, samen met een goede vriend van mij de koppeltriathlon gedaan en kunnen winnen! Ik heb zelf alleen het fietsgedeelte gedaan. Wat vond je van het parcours? Het was zwaar met de wind, en ik vond persoonlijk die doorkomst door het triathlonstadion vrij krap en lastige bochten. Haalde flink de snelheid eruit.Livio Livius schreef:Vandaag Twinfield Triathlon Veenendaal (Olympische afstand) gedaan ter voorbereiding op 1/2 Almere over 3 weken. Totale tijd 2:35 zonder echt gas geven, alles op 85%. Dus veel ruimte voor verbetering . Geen dus erg lekker!
Andere sporten gedaan vandaag?
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Ik heb vanavond aan de Goudse Singelloop mee gedaan. Wat een leuk parcours zo dwars door de stad. Ik deed de 7 km, dat is voor mij een record afstand, had ik nog niet eerder gedaan. Tijd was 40:11. Het was zo druk dat je in het begin niet eens kon rennen...dus "normaal" gesproken had ik onder de 40 kunnen zitten, vind ik best goed.
40 minuten aan één stuk rennen is voor mij ook een record, best een pokke eind zeg.
Volgens mij stond Michael Boogerd tussen het publiek bij de ingang van het park iets of iemand te filmen. Aan de andere kant; ik kan slecht gezichten herkennen, het kan ook een uitputtings halucinatie zijn geweest.
Morgen op de fiets naar Diest...dat wordt vast een "shut up legs" dagje...
40 minuten aan één stuk rennen is voor mij ook een record, best een pokke eind zeg.
Volgens mij stond Michael Boogerd tussen het publiek bij de ingang van het park iets of iemand te filmen. Aan de andere kant; ik kan slecht gezichten herkennen, het kan ook een uitputtings halucinatie zijn geweest.
Morgen op de fiets naar Diest...dat wordt vast een "shut up legs" dagje...
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid HC
1/2 Triathlon Almere volbracht vandaag in mooie tijd van 5:30. Fietsen was matig met 2:57 maar veel wind op kop dijk Oostvaardersplassen. Zwemmen 36,08 en lopen 1:47,43. Overall plaats 189 van 490 en in agegroep 12/41. Overall erg tevreden!
Helaas heb ik je gemist om op de foto te zetten. Ik denk je 1 keer gezien te hebben maar toen was het al weer te laat. Het was in het centrum net na de start. Volgens mij ging je net de tweede ronde lopen in. Ik riep nog 'Livio'. Wellicht beter je echte naam naam kunnen roepen. Volgens mij had je een wit shirt aan en een witte (?) pet op.
Enfin. Ja, die wind op de dijk stond er vrijdag ook al en daar kun je je goed opblazen.
Tijd van onder 5 uur 30 minuten dus net niet gehaald maar je bent erg tevreden en daar gaat het toch om.
Verder erg genoten van Dirk Wanalda. Hij lag na het zwemmen iets van 12 minuten achter op de latere winnaar Markus Fachbach (Europees Kampioen). Tijdens het fietsen bleef dat verschil zo ongeveer constant maar Wanalda liep wederom een geweldige marathon (02:47:54 t.o.v. 2:41:13 in 2012 toen hij won in 8:09:07) en kwam ronde na ronde dichterbij en uiteindelijk van een 11 plek na het fietsen op een 2e plek aan de finish op 4'30" van Fachbach.
http://nl.mylaps.com/evenementen/uitsla ... LDTot.html
Enfin. Ja, die wind op de dijk stond er vrijdag ook al en daar kun je je goed opblazen.
Tijd van onder 5 uur 30 minuten dus net niet gehaald maar je bent erg tevreden en daar gaat het toch om.
Verder erg genoten van Dirk Wanalda. Hij lag na het zwemmen iets van 12 minuten achter op de latere winnaar Markus Fachbach (Europees Kampioen). Tijdens het fietsen bleef dat verschil zo ongeveer constant maar Wanalda liep wederom een geweldige marathon (02:47:54 t.o.v. 2:41:13 in 2012 toen hij won in 8:09:07) en kwam ronde na ronde dichterbij en uiteindelijk van een 11 plek na het fietsen op een 2e plek aan de finish op 4'30" van Fachbach.
http://nl.mylaps.com/evenementen/uitsla ... LDTot.html
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Inderdaad wit shirt maar licht blauw petje. 2:47 op de Marathon is gewoon knetterhard. Ze liepen mij op de loopronde ook voorbij, dan is het net of je stil staat. Fietsparkoers was ook iets langer namelijk 91,8km en op sommige stukken wel gevaarlijk door wildroosters vlak voor een bocht en dorsmachines op het parkoers in de polder.
Zoals gezegd top organisatie met zeer vriendelijke en behulpzame vrijwilligers.
Voor mij waarschijnlijk op naar de hele in 2016.
Zoals gezegd top organisatie met zeer vriendelijke en behulpzame vrijwilligers.
Voor mij waarschijnlijk op naar de hele in 2016.
Vandaag weer een half uur hardgelopen (4,4 km loop ik normaliter in een half uur)
Treurig tempo, maar hoop de komende maanden richting de 26-28 minuten te gaan op de 5km.
Doel is om komend voorjaar een 1/8 triatlon te voltooien binnen 1.15. Zwemmen en fietsen is geen probleem maar het hardlopen is echt mijn zwakste onderdeel.
Treurig tempo, maar hoop de komende maanden richting de 26-28 minuten te gaan op de 5km.
Doel is om komend voorjaar een 1/8 triatlon te voltooien binnen 1.15. Zwemmen en fietsen is geen probleem maar het hardlopen is echt mijn zwakste onderdeel.
Twee weekjes gedoken op Bonaire met m'n lief. Zelf 35 duiken gemaakt van bijna allemaal dik een uur.
En apres diving
En apres diving
- arnoudrace
- Forum-lid
[quote="TumTumTum"]Ik heb vanavond aan de Goudse Singelloop mee gedaan. Wat een leuk parcours zo dwars door de stad. Ik deed de 7 km, dat is voor mij een record afstand, had ik nog niet eerder gedaan. Tijd was 40:11. Het was zo druk dat je in het begin niet eens kon rennen...dus "normaal" gesproken had ik onder de 40 kunnen zitten, vind ik best goed.
Morgen op de fiets naar Diest...dat wordt vast een "shut up legs" dagje... [/quote
Zou kunnen, is aan het trainen voor een marathon en zit nu in hardloop scene?:)
Morgen op de fiets naar Diest...dat wordt vast een "shut up legs" dagje... [/quote
Zou kunnen, is aan het trainen voor een marathon en zit nu in hardloop scene?:)
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stingrays aaien kan tricky zijn....
Less is bore
Ik zeg je die Gastheerg voert iets in zijn schild. En dan dan de brutaliteit om dan nota bene ook nog eens een foto van een shildpad te posten. Ronduit onbeschaamd!!
Dieptemeters in plaats van hoogtemeters, van die flessen met onbekende inhoud en dan ook nog een geheime injectie van een rog en dat alles onder het mom van: 'Ik zit op Bonaire en train niet'. Jaaaa, Armstrong zat op Tenerife ook wolkjes te tellen.
Nee, dit stinkt aan alle kanten Tumtumtum. Vuil spel zeg ik om straks op de keien alles en iedereen met twee vingers in de neus uit het wiel te kletsen.
Dit gaat een dikke vette staart krijgen Gastheerg!!
Dieptemeters in plaats van hoogtemeters, van die flessen met onbekende inhoud en dan ook nog een geheime injectie van een rog en dat alles onder het mom van: 'Ik zit op Bonaire en train niet'. Jaaaa, Armstrong zat op Tenerife ook wolkjes te tellen.
Nee, dit stinkt aan alle kanten Tumtumtum. Vuil spel zeg ik om straks op de keien alles en iedereen met twee vingers in de neus uit het wiel te kletsen.
Dit gaat een dikke vette staart krijgen Gastheerg!!
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Of iets gevaarlijk is vind ik niet het uitgangspunt. Wilde dieren onder water moet je NIET aaien, NIET voeren, niet opjagen en alleen vangen als je ze HELEMAAL opeet/gebruikt. Ben ik zeer principieel in.TumTumTum schreef:GastheerG, heb je die rog nog aan kunnen raken of is dat te gevaarlijk?
Maar ik heb wel eens in een afgesloten bak met 10 roggen gedoken die dus in gevangenschap leefde en die wel geaaid en gevoerd
Overigens adelaarsroggen kunnen je geen kwaad doen:
Boven water ben ik met dat voeren dan weer wat minder principieel:
Maar ik voer echt niks in m'n schild anders dat ik me op dit moment kapot werk. Nu boodschappen doen maar dit weekend ben ik zeker een uurtje of 8 de klos
Filmpje onderwater: afscheid laatste duik