Schone dames!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 07 November 2005
ik vertrek binnenkort voor 3 maand naar Finland, die wil ik toch wel eens tegenkomen op training in de sneeuw hoor!!!!
ik vertrek binnenkort voor 3 maand naar Finland, die wil ik toch wel eens tegenkomen op training in de sneeuw hoor!!!!
er is niets geestiger dan trage rijden
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 30 December 2005
Doet fietsen verkopen:
http://triathlonlab.com/store/customer/ ... at=0&page=
indrukwekkende fiets !! eerste keer dat ik meer oog heb voor de fiets dan voor het vrouwvolk!
Doet fietsen verkopen:
http://triathlonlab.com/store/customer/ ... at=0&page=
indrukwekkende fiets !! eerste keer dat ik meer oog heb voor de fiets dan voor het vrouwvolk!
Een Softride, beter bekend in het triatlonmilieu.
Als je van dit soort fietsen houdt zal het Eclipse frame van Carbonsports je ook wel boeien: www.carbonsports.com
Als je van dit soort fietsen houdt zal het Eclipse frame van Carbonsports je ook wel boeien: www.carbonsports.com
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 31 December 2005
een stille genieter......
een stille genieter......
Excuse me while I kiss the sky