Wat is fout, wat kan echt niet?
Tja, dit schiet op Ik heb net de overstap gemaakt van een Italiaanse fiets naar Amerikaans tita en wil wat minder drukte...
Vind dit al wild genoeg:
NB: carbonnen is geen NL (maar dit hoort op taaltopic)
Vind dit al wild genoeg:
NB: carbonnen is geen NL (maar dit hoort op taaltopic)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
De eigenaar van de videotheek waar ik altijd kom (mindere wijk in Zwolle) staat er op dat ik mijn dure fiets mee neem naar binnen. Zo kan het ook!
Ik wilde net roepen, je bent waarschijnlijk z'n enige klant nog.
Je bent overigens welkom hoor Dicky, in de 21e eeuw
Je bent overigens welkom hoor Dicky, in de 21e eeuw
-
- Forum-lid
Laat mij nu maar een dvd huren, dan ga ik gelijk even langs de groenteboer en fietsenmaker! Alles moet digitaal en zo snel en onpersoonlijk mogelijk tegenwoordig. Ben daar inderdaad een fanatiek tegenstander van. Realiseer me dat ik behoorlijk oud klink nu, maar ben nog maar 34..
nou, ik ben het volledig met je eensdickygiovanni schreef:Laat mij nu maar een dvd huren, dan ga ik gelijk even langs de groenteboer en fietsenmaker! Alles moet digitaal en zo snel en onpersoonlijk mogelijk tegenwoordig. Ben daar inderdaad een fanatiek tegenstander van. Realiseer me dat ik behoorlijk oud klink nu, maar ben nog maar 34..
en ik ben nog maar 38
Wat er in zo'n lokaal tuincentrum aan smerige winkelwagentjes en scootmobielen naar binnen rijdt, ging de discussie oa over. Maar de eigenaresse speelde haar 'dit-is-mijn-winkel-en-ik-wil-geen-fietsen-binnen-troef, tja. Dan is het einde discussie.TumTumTum schreef:Mijn broer had precies diezelfde discussie ooit eens in de Hema.
Dat komt omdat voor de meeste mensen racefiets = fiets =