Tour de France 2011
zie het resultaat... 13 overwinningen dit seizoen.. oppermachtig in de giro, die hij met een reuzevoorsprong wint.. dat hij dan wat slechter is in de tour, tja.. de dubbel kan in deze tijd niet meer...
Contador deed de giro omdat niet zeker was dat hij in de tour mocht starten.. die giro heeft hij aan puin gereden!
Contador deed de giro omdat niet zeker was dat hij in de tour mocht starten.. die giro heeft hij aan puin gereden!
Ik ben erg benieuwd wat we vandaag allemaal te zien krijgen.
Het is lang gelden dat we zo'n spannende tour gehad hebben.
Voor alle klassementen (gele, witte, groene en bolletjes trui) is het drie dagen voor het einde nog een open strijd.
We krijgen ook waarschijnlijk een nieuwe tourwinnaar. Ik ben benieuwd hoe ze met die druk om zullen gaan.
Het is lang gelden dat we zo'n spannende tour gehad hebben.
Voor alle klassementen (gele, witte, groene en bolletjes trui) is het drie dagen voor het einde nog een open strijd.
We krijgen ook waarschijnlijk een nieuwe tourwinnaar. Ik ben benieuwd hoe ze met die druk om zullen gaan.
-
- Forum-lid HC
Daarnaast is het een mooie renner, hij gaat gewoon het ziet er iig niet zo geregiseerd uit als bij andere.
Hij staat er wel gewoon en probeert het. Als ie vandaag iets zou kunnen zit er nog een mogelijk podium in al zal vier of vijfde reeeler zijn.
Ben geen fan van Andy, maar Hulde wat ie gisteren deed, van aanvallers word ik vanzelf fan!
Evans heeft een hele solide positie vergooid. Feitelijk klom ie de laatste 12km, 2 min sneller. (waarmee ik zeker geen discussie wil starten of indruk wil wekken dat de sterkste niet gewonnen heeft, winnen is winnen)
Hij staat er wel gewoon en probeert het. Als ie vandaag iets zou kunnen zit er nog een mogelijk podium in al zal vier of vijfde reeeler zijn.
Ben geen fan van Andy, maar Hulde wat ie gisteren deed, van aanvallers word ik vanzelf fan!
Evans heeft een hele solide positie vergooid. Feitelijk klom ie de laatste 12km, 2 min sneller. (waarmee ik zeker geen discussie wil starten of indruk wil wekken dat de sterkste niet gewonnen heeft, winnen is winnen)
Ik denk dat als Andy zich had gespaard en als ze samen op de laatste col aangekomen zouden zijn dat hij ook wel weg zou kunnen rijden. Misschien geen 2 minuten maar toch.
Volgens mij moeten zowel frank als andy nog dik in de aanval vandaag willen ze morgen comfortabel die tijdrit in gaan. Ik denk dat ze minimaal 2 minuten moeten hebben op evans....
Ik gok als eindklassement:
1 andy
2 evans
3 frank
4 voecler
5 basso
6 contador
7 sanchez
Volgens mij moeten zowel frank als andy nog dik in de aanval vandaag willen ze morgen comfortabel die tijdrit in gaan. Ik denk dat ze minimaal 2 minuten moeten hebben op evans....
Ik gok als eindklassement:
1 andy
2 evans
3 frank
4 voecler
5 basso
6 contador
7 sanchez
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Opletten. De zaak ontploft nu al!! Contador gaat en Andy gaat mee. We zijn 10km onderweg!!! Cadel lijkt eraan te komen.
Vraag me af of Andy een pakt heeft gesloten met Contador. Contador sleurt de zaak aan stukken (dus idd toch een hongerklop gisteren?!) Andy voelt zich goed, volgt en wint de TdF. Rit naar Contador?
Vraag me af of Andy een pakt heeft gesloten met Contador. Contador sleurt de zaak aan stukken (dus idd toch een hongerklop gisteren?!) Andy voelt zich goed, volgt en wint de TdF. Rit naar Contador?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
geloof ik niet in. hij rijd zijn broertje nu ook uit het klassement, in iig uit een podium.
Maar heerlijk dit, wat mij betreft de einige juiste actie, vijfde komt ie niet voor. Dan beter proberen en mogelijk winnen of breken.
geen gezeik meer met ploeggenoten gewoon gaan!
Maar heerlijk dit, wat mij betreft de einige juiste actie, vijfde komt ie niet voor. Dan beter proberen en mogelijk winnen of breken.
geen gezeik meer met ploeggenoten gewoon gaan!
Jawel. Als de vlucht Contador/Andy Schleck draagt tot het einde dan speel je eventueel Frank van het podium maar wel met als resultaat dat Andy vrijwel 100% zeker de TdF wint. Beter zeker op #1 dan dadelijk op #2 en #3.
Tevens rijdt je Evans/Voeckler op afstand die nu in dezelfde groep als Frank zitten. Frank kan nog tijd op die twee pakken later in de etappe en dus heb je twee concurenten minder.
Niet vergeten dat Frank in de TT toch wel het nodige zal verliezen op Evans/Basso/Voeckler.
Contador kan ook goede zaken doen door de rit te winnen EN de top drie binnen te komen.
Ofewel. Zowel Andy als Contador kunnen zeer veel winnen vandaag door deze actie.
My two cents.
Tevens rijdt je Evans/Voeckler op afstand die nu in dezelfde groep als Frank zitten. Frank kan nog tijd op die twee pakken later in de etappe en dus heb je twee concurenten minder.
Niet vergeten dat Frank in de TT toch wel het nodige zal verliezen op Evans/Basso/Voeckler.
Contador kan ook goede zaken doen door de rit te winnen EN de top drie binnen te komen.
Ofewel. Zowel Andy als Contador kunnen zeer veel winnen vandaag door deze actie.
My two cents.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ja, het begin van de etappe zag er niet goed uit voor Evans maar voor de tweede dag op rij rijdt Evans zo sterk en redt zijn Tour. Chapeau hoor. Zowel Andy als Contador leken vandaag toch wel wat te hoog gemikt te hebben maar de poging was bewonderingswaardig.
Wordt morgen toch nog zeer spannind in de TT. Andy zal de TT van zijn leven, net zoals vorig jaar, moeten rijden om die voorsprong ten opzichte van Cadel te houden. 57 seconden is eigenlijk te weinig voor Andy in de TT. Ik denk dat Evans het nu wel moet halen.
Wordt morgen toch nog zeer spannind in de TT. Andy zal de TT van zijn leven, net zoals vorig jaar, moeten rijden om die voorsprong ten opzichte van Cadel te houden. 57 seconden is eigenlijk te weinig voor Andy in de TT. Ik denk dat Evans het nu wel moet halen.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock