Het grote woon-werk topic
- Corto Maltese
- Forum-lid
Nat en inmiddels snipverkouden.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Je moet gewoon gaan fietsen... kom je er vanzelf achter of je wel of geen bui hebt, en je hebt vaker geen bui dan wel )bmiller schreef:Heerlijk fietsen vanmorgen.
Met het opstaan even kijken op buienradar en tot mijn verbazing geen bui te zien in NL.
Dat was lang geleden
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- opperhoofd
- Forum-lid
Zie ook deze:depoldertoerist schreef:Je moet gewoon gaan fietsen... kom je er vanzelf achter of je wel of geen bui hebt, en je hebt vaker geen bui dan wel )
http://www.hetregentbijnanooit.nl/site/
- Corto Maltese
- Forum-lid
Het regent op mijn traject echt vaker dan op de site hetregentbijnanooit staat. Maakt verder niet uit want ik ga toch wel fietsen. En vandaag was het weer zo'n dag dat het echt genieten was op de fiets. Vrijwel windstil, laaghangende mist, mooie zonsopgang en niet koud. De terugweg was minstens zo aangenaam. Meer dan een racefiets heeft een mens op zo'n moment niet nodig om gelukkig te zijn.
Ik ben vorig najaar begonnen ww te fietsen, 40 km. Ging prima gedurende de winter, maar pas in het voorjaar begon ik echt te merken dat ik veel sneller was geworden op de racefiets. 's Winters fiets je door de omstandigheden toch langzamer, zwaardere fiets, dikkere wind, kou... Dus gewoon lekker de hele winter fietsen en je dan volgend voorjaar verbazen over het feit men je wiel niet meer houdt!Lchero schreef:Tot nu toe bevalt het woon werk fietsen hartstikke goed. Heb merkbaar meer energie op het werk en begin me al fitter te voelen op de fiets. Helaas nu wel geveld met keelpijn en koude rillingen. Opstartprobleempjes denk ik maar
Fly Merlin
-
- Forum-lid
Dat de berijder wat zwaarder is kan ik me voorstellen (chocolade kruidnoten, kerstdiner, oliebollen), maar hoe kan je fiets nou zwaarder worden in de winter?apt80 schreef:'s Winters fiets je door de omstandigheden toch langzamer, zwaardere fiets...
H.T.F.U.