Sehr schön ja! Ben ook altijd wel een fan van de Duitse outfits bij sport, bij voetbal vaak de mooiste shirts. Krijg meestal alleen niet veel bijval als ik mijn liefde verklaarStuntman Mike schreef:Gaaf gespoten...
Canyon
Zit behoorlijk klem in mijn keuze. De Aeroad Dura ace maat L is inmiddels ook weer te koop in de outlet. Wel compact, maar is om te bouwen tot 53/39. Maar iets houdt mij tegen om door te pakken. De 2015 versie in kleur rood vond ik op Bike Motion echt een afknapper. Maar je ziet wat de kleur wit met de fiets kan doen. Maar ik kan de disc ook niet uit mijn hoofd krijgen. Misschien komt die in 2016 wel bij Canyon. Het is een boel geld en moet er toch weer een aantal jaartjes mee doen. De Bull had wel Dura ace di2 en disc voor rond de 4k
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
Op je fiets zitten de exalith blokken (staat op de zijkant van de blokjes) In het doosje zitten de originele shimano-blokken.Frankfiets schreef:Ik heb bij mijn Canyon met mavic wielen met exalith rem randen een extra setje remblokjes gekregen.
Dat zijn Shimano R55C4 blokjes. Op de streepjescode staat Exalith rim pads. Ik kan nergens vinden of ze dan ook echt geschikt zijn voor exalith... Waarom doen ze er dan geen mavic blokjes bij. Weet iemand dit?
Weet iemand of de shimanoblokken ook op exalith gebruikt kunnen worden?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Als je de Bulls Nighthawk bedoelt dan moet je je nog maar eens bedenken. Geen echte koersfiets. Hij is zwaar, niet stijf en de balhoofdbuis ligt centimeters hoger. Totaal onvergelijkbaar....ARB schreef:Zit behoorlijk klem in mijn keuze. De Aeroad Dura ace maat L is inmiddels ook weer te koop in de outlet. Wel compact, maar is om te bouwen tot 53/39. Maar iets houdt mij tegen om door te pakken. De 2015 versie in kleur rood vond ik op Bike Motion echt een afknapper. Maar je ziet wat de kleur wit met de fiets kan doen. Maar ik kan de disc ook niet uit mijn hoofd krijgen. Misschien komt die in 2016 wel bij Canyon. Het is een boel geld en moet er toch weer een aantal jaartjes mee doen. De Bull had wel Dura ace di2 en disc voor rond de 4k
@basvv
2 pagina's terug schreef je dat je nu een Trek 1400 rijdt in maat 56 maar dat je een iets minder agressieve houding zou willen. Die agressieve houding, zit je dan te gestrekt of te diep?
Iemand maakte de opmerking naar aanleiding van jouw maten dat de romp en armlengte niet klopte, dat het te kort zou zijn. Ik ben zelf 1m84 met in verhouding korte armen, ik kan dus niet zo'n grote reach en kom dan op een M uit, anders zit ik veel te gestrekt.
in ieder geval goed dat je naar Koblenz gaat, dan kom je er vanzelf achter welke maat beter bij je past.
2 pagina's terug schreef je dat je nu een Trek 1400 rijdt in maat 56 maar dat je een iets minder agressieve houding zou willen. Die agressieve houding, zit je dan te gestrekt of te diep?
Iemand maakte de opmerking naar aanleiding van jouw maten dat de romp en armlengte niet klopte, dat het te kort zou zijn. Ik ben zelf 1m84 met in verhouding korte armen, ik kan dus niet zo'n grote reach en kom dan op een M uit, anders zit ik veel te gestrekt.
in ieder geval goed dat je naar Koblenz gaat, dan kom je er vanzelf achter welke maat beter bij je past.