Pinarello
Het is vast een open deur en niet wat je horen wilt..... maar daar komt ie:
Een fiets met de oude shimano 105 en Mavic Aksium wielen voor 3000 euro. Poeh hé
Een fiets met de oude shimano 105 en Mavic Aksium wielen voor 3000 euro. Poeh hé
Ja dat besef ik eigenlijk wel. Was ook niet van plan om dat te doen. Wou het gewoon posten zodat ik ook andere meningen kon horen. Maar dat klopt volledig, voor dat geld moet het gewoon beter kunnen. Dan moet de Ultegra derop en betere wielen. Maar alvast bedankt voor de reactie ![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, dat lijkt er idd meer op. Pina koop je sowiso niet voor de beste prijs-prestatie, maar ze rijden heel fijn en zien er fraai uit (subjectief).
Gan is een mooi tussenmodel vind ik.
Gan is een mooi tussenmodel vind ik.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Vorige week in de Dolomieten een behoorlijk aantal F12's gezien in het echt, in tegenstelling tot wat hier in het topic wordt gezegd adhv de foto's zien ze er echt toch weer super uit. (Net zoals de F8 en F10 trouwens), de foto's laten niet zien hoe prachtig het spuitwerk en de kleurencombis zijn). Vertigo Bleu is heel mooi, de Ineos kleur is ook mooi maar zou ik niet kopen. Maar de echte topper was Fausto zelf op een knal oranje F12 (Venus Orange). hij had ook nog van bijpassende oranje kleding aan alleen zijn gele helm paste er niet bij.
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid HC
Oops, we laten die F12 toch nog maar even staan #tourdefranceoptv
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid
Idd hahaha
-
- Forum-lid
Tja voor al dat geld en hij breekt gewoon recht af....ericpeters schreef: ↑13 jul 2019 17:08 Oops, we laten die F12 toch nog maar even staan #tourdefranceoptv
-
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk impact van de zijkant, overheen gereden of een renner erop gevallen.
Daar is geen enkel carbonframe tegen bestand, brute pech!
Heeft niets te maken met goed of slecht, daar is een frame nu eenmaal niet voor gemaakt.
Daar is geen enkel carbonframe tegen bestand, brute pech!
Heeft niets te maken met goed of slecht, daar is een frame nu eenmaal niet voor gemaakt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!