Schone dames!
Ik ben echt niet vies van mooie fotos (ook al is het een beetje geposeerd) maar telkens weer elke post op Instagram totaal uitgekookt met een pot chamois creme in de hand, lachen en met een slappe bak text er onder dat mijn billetjes niet pijn doen vanwege deze super creme.... nou nee.
-
- Forum-lid HC
Misschien moeten we maar een topic openen waarin we fietsinfluence(ters) beoordelen en tegen ons morele Fiets forum kompas houden. Ik voel een onofficiele Fiets-Influencers-Index aankomen.
Dat naar een mooi plekje rijden hoeft niet eens. Als je foto's maar genoeg 'cropped' (en dat zijn vrijwel alle insta foto's) hoef je bij wijze van spreke je achtertuin niet eens uit.
-
- Forum-lid HC
Ik had toch een ander beeld voor ogen als een vriendin vraagt of we even de struiken in zullen duiken. Zou behoorlijk teleurgesteld zijn met bovenstaande.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik dacht even dat je het blad Fiets beschreef....Oppbogga schreef: ↑13 mei 2020 11:59 En wat dacht je van al die commerciële zenders op tv. Dat is een en al product placement.
Je ziet het al in de aankondiging van het programma de sponsors staan prominent op titelrol??
Vervolgens is het een en ander halleluja met slim hier en daar toch een miniem kritiekpuntje, het lijkt net (objectief) echt...
Haak ik gelijk af brrrrrr...