Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
fiets september testte 16 multitools zag ik net, ze testten dan wel niet de sv-11, maar de lezyne (sv-7) kwam er als beste uitMatthijs1973 schreef:
Lezyne sv-11 minitool, omdat ie zo mooi in het aparte vakje van mijn Lezyne zadeltasje past en deze niet gaat roesten
-
- Forum-lid
Een Battaglin, Campa Centaur afgemonteerd, Columbus buizen, cosmetische staat niet helemaal 100% (logo's wat afgebladderd), maar technisch in geweldige staat, niks meer aan doen. (Behalve het zadel wat naar voren zetten en een kortere stuurpen als het kan.)
Dacht even bij het testen bij de verkoper dat de achterderailleur dienst weigerde, maar ik was even vergeten dat je altijd een stevige haal moet geven met Campa. Verder een heerlijke fiets, Campa shifters zijn wel even wennen.
-
- Forum-lid
Het was opruiming:
En voor de herfst/winter alvast een setje beenstukken.
En voor de herfst/winter alvast een setje beenstukken.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
-
- Forum-lid
Opruiming bij mijn specialized dealer zomert trui lange broek regenjas gore tex van specialized voor de helft
Siliconen hoes voor mio 505 en specialized co2 peatronen houder
Ook nog specialized wind stopper winterbroek besteld
Dus ik kom het najaar en winter weer door
Siliconen hoes voor mio 505 en specialized co2 peatronen houder
Ook nog specialized wind stopper winterbroek besteld
Dus ik kom het najaar en winter weer door
- arnoudrace
- Forum-lid
novatech naven moet je altijd even uit elkaar halen als ze nieuw zijn. Goede naven, maar kurkdroog geassembleerd af fabriek.JoostG schreef:Veel plezier met deze wielset. Ben wel benieuwd naar een foto met wielset onder de fiets. Pink heeft mij getriggered....roos69 schreef:Net binnen:
Wielsetje van Wheel-tec met White Industries T11 naven (pink!) en Pacenti SL23 velgen.
Zelf een nieuw frame besteld en laten spuiten:
Verder de nodige onderdelen besteld voor het opbouwen: high gloss 3k conische spacer, zadel- en stuurpen, gouden titanium boutjes, QR's, en afdekkapje balhoofd.
Verder heb ik 2 setjes volledig keramische lagers besteld in verschillende maten. 1 setje is bedoeld voor de Novatec voornaaf van een fietsmaatje, het andere setje voor de body (was wat vocht bij 1 lager gekomen) van mijn Novatec achternaaf.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- rielplayer
- Forum-lid
setje Powertap pedalen. Morgen binnen als het goed is
- boswielrenner
- Forum-lid