Canyon
Mooie fiets , proficiat
Toch knap die wielen
Vind het wel fijn dat men bij canyon voor de zwarte decals kiest
Bijna nergens ben ik deze tegengekomen, meestal in het wit; Op de site van mavic sinds kort in beide uitvoeringen
Gelukkig maar, heb dezelfde ook besteld
Toch knap die wielen
Vind het wel fijn dat men bij canyon voor de zwarte decals kiest
Bijna nergens ben ik deze tegengekomen, meestal in het wit; Op de site van mavic sinds kort in beide uitvoeringen
Gelukkig maar, heb dezelfde ook besteld
Sworks Venge
-
- Forum-lid
Mooi, mooi allemaal. Ik ga zeer binnenkort ook een Canyon bestellen, maar ben er nog niet uit welke en in welke maat. Ik twijfel tussen de CF SL Aero, CF SL Team en de CF SLX 8.0. Alledrie erg mooi en elk met hun eigen voors en tegens.
Welke maat is die van jou Yaspo? En hoelang ben je? Ik ben 1m95, bbl 94cm en twijfel tussen de XL en 2XL, maar neig op dit moment naar de 2XL. Deze zou zonder spacers en evt. ilock en 11cm stuurpen goed moeten zijn.
Welke maat is die van jou Yaspo? En hoelang ben je? Ik ben 1m95, bbl 94cm en twijfel tussen de XL en 2XL, maar neig op dit moment naar de 2XL. Deze zou zonder spacers en evt. ilock en 11cm stuurpen goed moeten zijn.
-
- Forum-lid
@Yaspo op een bewuste manier je stuur zo gekanteld?
Mooie fiets trouwens (alleen de zwarte schijf even weg halen)
-
- Forum-lid
Deze is maatje L maar met zwart zadel en stuurlint en eigen carbon clinchers
- arnoudrace
- Forum-lid
Gaaf om te zien. Dit frame heb ik ook besteld, komt in maart!.....
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
Vraagje vooraf. Is bij deze generatie ultimate cf's de afstand 'hart bracket tot bovenkant zadelpenklem' ook exact gelijk aan framemaat in cm's?
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Dit is een XL, ik ben 194, bbl 93. Ik zat volgend de Canyon meting nog net op een XL, als je op het randje zit moet je voor de kleinere maat gaan is mij altijd verteld.christiaan25 schreef:Mooi, mooi allemaal. Ik ga zeer binnenkort ook een Canyon bestellen, maar ben er nog niet uit welke en in welke maat. Ik twijfel tussen de CF SL Aero, CF SL Team en de CF SLX 8.0. Alledrie erg mooi en elk met hun eigen voors en tegens.
Het stuur is nu rechter, staat er bij . Ik had de fiets hier nét in elkaar zitten, afstellen moest nog gebeuren. De zwarte schijf is er uiteraard al uit nu .rene-koga schreef:@Yaspo op een bewuste manier je stuur zo gekanteld?
Als er geen antwoord volgt in de loop van de dag wil ik dit even voor je opmeten vanavond.arnoudrace schreef:Vraagje vooraf. Is bij deze generatie ultimate cf's de afstand 'hart bracket tot bovenkant zadelpenklem' ook exact gelijk aan framemaat in cm's?
Geheel mee eens, kleinere maat is beter, heb een 2xl(advies canyon) gehad maar was gewoon te groot, nu een XL en is perfect. Ben 193/BBL 93.Yaspo schreef:Dit is een XL, ik ben 194, bbl 93. Ik zat volgend de Canyon meting nog net op een XL, als je op het randje zit moet je voor de kleinere maat gaan is mij altijd verteld.christiaan25 schreef:Mooi, mooi allemaal. Ik ga zeer binnenkort ook een Canyon bestellen, maar ben er nog niet uit welke en in welke maat. Ik twijfel tussen de CF SL Aero, CF SL Team en de CF SLX 8.0. Alledrie erg mooi en elk met hun eigen voors en tegens.
Gezien jouw lengte zal je keuze met name afhangen waarvoor je hem gaat gebruiken, word het een fiets om relaxt mee te toeren dan zou ik de 2xl nemen, wil je een sportievere zit dan een XL
-
- Forum-lid
De fiets van yaspo is op het randje (of eroverheen). Als je je stuur op deze manier moet monteren zegt dat genoeg. Met 1.95 zou ik zeker eerder voor een 2xl gaan. Of je moet heel flexibel zijn, wedstrijden rijden en geen probleem hebben met een behoorlijke drop.
Anders gewoon 2xl zonder spacers!
Anders gewoon 2xl zonder spacers!