Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- daniel1975
- Forum-lid HC
@ramon: triest. Een kennis van mij overkwam iets vergelijkbaars vandaag in Zeeland 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hopelijk voor jouw kennis ook zonder lichamelijke schade afgelopen.daniel1975 schreef: ↑28 apr 2025 21:23 @ramon: triest. Een kennis van mij overkwam iets vergelijkbaars vandaag in Zeeland![]()
Ik heb het 1x eerder gehad. Jaren geleden, keurig op een vrij breed fietspad. Stelletje hufters vond het leuk om fietsers een tik met de buitenspiegel te verkopen. Ik met de atb toen nog, maar ook oudere mensen op gewone fietsen (pre e-bike) kregen een opdoffer. Tuig.
Deze keer heb ik er vrede mee, die automobilist kan een nieuwe spiegel gaan kopen.
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Bizar verhaal, af en toe heb je er gekken bij.
Ik zou wellicht toch aangifte doen, maar dat moet dan wel gelijk. Iemand die doorrijd doen ze meestal wel onderzoek naar en kunnen ze opzoek naar camera beelden. Gezien de actie is de kans groot dat het meteen een anpr hitje oplevert.
Nu te laat. Maar het gebied is zo dun bevolkt dat er geen cameras hangen.wasbeer2006 schreef: ↑30 apr 2025 10:21Bizar verhaal, af en toe heb je er gekken bij.
Ik zou wellicht toch aangifte doen, maar dat moet dan wel gelijk. Iemand die doorrijd doen ze meestal wel onderzoek naar en kunnen ze opzoek naar camera beelden. Gezien de actie is de kans groot dat het meteen een anpr hitje oplevert.
Vandaag toevallig nog erlangs gereden, kap van spiegel (de stukken ervan) lagen nog in de berm.
Dogma F
-
- Forum-lid
In de serie ncis kunnen ze dan op basis van de verf de auto en het jaar achterhalen.
Met de vingerafdrukken op de glasscherven kunnen ze vervolgens de bestuurder identificeren.
En met een vleugje dna op de spiegelkap komt er een duidelijke verdachte in beeld.
Helaas … in de “real world” blijkt dat niet helemaal te werken.
Bugger!!!
Met de vingerafdrukken op de glasscherven kunnen ze vervolgens de bestuurder identificeren.
En met een vleugje dna op de spiegelkap komt er een duidelijke verdachte in beeld.
Helaas … in de “real world” blijkt dat niet helemaal te werken.
Bugger!!!
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid HC
Dat kunnen ze hier ook, echter zullen ze dat in dit geval niet doen, maar mocht het een dodelijk of zwaar ongeluk zijn doen ze dit soort dingen zeker wel.