Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gewoon deze foto erbij postenkobro schreef:Nieuwe cd van Keith Richards maar daar doen we hier niet aan op het forum denk ik
-
- Forum-lid
Hahahaha. Hij heeft wel het postuur van een klimmer
-
- Forum-lid
Ach, degene in zijn wiel kwam ook door alle dopingtesten, dus ik geef hem best een kans.
Nou, Keith Richards zal zeker niet gepakt worden op schommelende bloedwaardes. Die zijn echt wel behoorlijk stabielniklas2 schreef:Ik vrees dat hij door geen enkele dopingtest komt....
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Enkele weken geleden gekocht:
Een Battaglin racefiets, is naar de FM geweest voor controle en wat dingetjes zijn vervangen en verplaatst (kortere stuurpen, nieuwe binnen/buitenbanden en nieuwe remkabels).
Erg fijne fiets!
Een Battaglin racefiets, is naar de FM geweest voor controle en wat dingetjes zijn vervangen en verplaatst (kortere stuurpen, nieuwe binnen/buitenbanden en nieuwe remkabels).
Erg fijne fiets!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Met de herfst op komst, nog maar een lange mouwen jersey erbij.
en voor de voeten:
en voor de voeten:
Aangezien het 's morgens weer donker is als ik naar het werk vertrek, deze Proviz jas gekocht ...
Deze reflecteert enorm. Wel behoorlijk prijzig, maar zichtbaarheid mag iets kosten.
Deze reflecteert enorm. Wel behoorlijk prijzig, maar zichtbaarheid mag iets kosten.
Een Specialized Source Eleven Disc van 2014 voor woon-werkverkeer. Hopelijk kan die het verlies van mijn Cannondale wat verzachten...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Bioracer Temp Control Armwarmers met geisoleerde stretch stof
SiS GO + L-Carnitine Sachet Lemon energygel 60 ml (2x)
SiS GO + L-Carnitine Sachet Lemon energygel 60 ml (2x)