Schone dames!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoezo?! Brede heupen worden door mannen gezien als een teken van vruchtbaarheid en vermogen om kinderen te baren. Dat zit in ons onderbewuste. Gunstige tekenen voor reproductie is een onderbewuste trigger voor partnerkeuze bij zoogdieren en dus ook de mens
https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... allen.html
Boeren selecteren hun koeien hier ook op, althans zo ging dat vroeger op veemarkten
Daar is toch niets ongepasts aan? In elk geval niet ongepaster dan de vleeskeuring die dit topic toch een beetje is toch?
Foto’s van uitdagende meisjes die je dochter hadden kunnen zijn is dan niet ongepast? Beetje hypocriet denk ik dan.
Maar als je het ongepast vind dan sorry. Het was in elk geval niet als zodanig bedoeld. Eerder als compliment. Ik vind dat ze prachtige heupen heeft!!
https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... allen.html
Boeren selecteren hun koeien hier ook op, althans zo ging dat vroeger op veemarkten
Daar is toch niets ongepasts aan? In elk geval niet ongepaster dan de vleeskeuring die dit topic toch een beetje is toch?
Foto’s van uitdagende meisjes die je dochter hadden kunnen zijn is dan niet ongepast? Beetje hypocriet denk ik dan.
Maar als je het ongepast vind dan sorry. Het was in elk geval niet als zodanig bedoeld. Eerder als compliment. Ik vind dat ze prachtige heupen heeft!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Hahaha. Ik zie de 18 jarige Enzo al stuntelen in de kroeg om het woord 'koe' weer recht te praten. Wie dat lukt kan bij ons direct aan de slag als consultant .
-
- Forum-lid
Te veel photoshop
- robbebopper
- Forum-lid HC
En zó zwaar over de top dat het echt lachwekkend is.