Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- 3T Tornova carbon stuur
- 3T ARX Team stuurpen 12 cm
Beide bij Hollandbikeshop. De boel wordt bezorgd bij een fietsmaat en vanaf daar gaat alles linea recta naar de spuiter.
- 3T ARX Team stuurpen 12 cm
Beide bij Hollandbikeshop. De boel wordt bezorgd bij een fietsmaat en vanaf daar gaat alles linea recta naar de spuiter.
Ik heb fietsmaat @csteenbe de volledige vrijheid te geven, dus we zullen zien.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Stuurpen, retro racestuur, retro handremmen, duimschakelaars , spatbordjes, matzwarte lak, zadelpen...
Dit alles om van een oude cross hybride een soort van retro woon-werk racer te maken die tegen een stootje kan. Nou hopen dat DHL dat pakketje eens van hun sorteercentrum laat vertrekken...Het was volgens DHL te groot voor een afhaalpunt en dan laten ze het kennelijk gewoon liggen.
Dit alles om van een oude cross hybride een soort van retro woon-werk racer te maken die tegen een stootje kan. Nou hopen dat DHL dat pakketje eens van hun sorteercentrum laat vertrekken...Het was volgens DHL te groot voor een afhaalpunt en dan laten ze het kennelijk gewoon liggen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
is er trouwens al een afkickkliniek voor de fietsgerelateerde koopverslaving? ik meld me bij deze
Hier nog een.
De vraag is of ze in de kliniek @boswielrenner ook accepteren of dat ze dat niet aandurven wegens te kleine kans op succes
De vraag is of ze in de kliniek @boswielrenner ook accepteren of dat ze dat niet aandurven wegens te kleine kans op succes
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
de verslaving is niet nieuw, maar zal in de DSM VI pas opgenomen worden.
kenmerken (je moet aan 7 van de 10 voldoen) zijn:
- bij werkelijk elk pakketje wat op je werk bezorgd wordt vragen je collega's gelijk of het 'weer iets voor jouw fiets is'
- eigenlijk kun je het niet aan dat pakketjes die je vandaag bestelt pas morgen bezorgd worden. je bestelt sowieso altijd 's ochtends vroeg, want dan heb je de meeste kans dat 't die dag nog verzonden wordt.
- als een webshop een minimum tarief van € 100,- hanteert om gratis te verzenden en je winkelmandje bevat € 60,- ga je toch echt even door
- aanbiedingen van cassettes en kettingen koop je gewoon altijd, ook al heb je er al tig in je voorraadkast liggen
- mocht je een financieel voordeel hebben druk je dit uit in winterjacks, wielen of zelfs hele fietsen
- mocht je toch een keer het cafe uitkomen en je herinnert je de rekening nog reken je standaard uit hoeveel binnenbandjes je daar wel niet voor had kunnen kopen
- je bent geabonneerd op 104 nieuwsbrieven van online fietswebshops, vangt deze in een aparte e-mail folder op en leest deze elke avond voor het slapen gaan even door
- in je favorieten van je browser staan toch een stuk of 40 webshops die je elke dag toch wel even bezoekt
- de excel met je uitgaven betreft fietsen beslaat ten minste 145 rijen
- uitrekenen wat je per kilometer per jaar hebt uitgegeven aan fietsgerelateerde spullen doe je al jaren niet meer
kenmerken (je moet aan 7 van de 10 voldoen) zijn:
- bij werkelijk elk pakketje wat op je werk bezorgd wordt vragen je collega's gelijk of het 'weer iets voor jouw fiets is'
- eigenlijk kun je het niet aan dat pakketjes die je vandaag bestelt pas morgen bezorgd worden. je bestelt sowieso altijd 's ochtends vroeg, want dan heb je de meeste kans dat 't die dag nog verzonden wordt.
- als een webshop een minimum tarief van € 100,- hanteert om gratis te verzenden en je winkelmandje bevat € 60,- ga je toch echt even door
- aanbiedingen van cassettes en kettingen koop je gewoon altijd, ook al heb je er al tig in je voorraadkast liggen
- mocht je een financieel voordeel hebben druk je dit uit in winterjacks, wielen of zelfs hele fietsen
- mocht je toch een keer het cafe uitkomen en je herinnert je de rekening nog reken je standaard uit hoeveel binnenbandjes je daar wel niet voor had kunnen kopen
- je bent geabonneerd op 104 nieuwsbrieven van online fietswebshops, vangt deze in een aparte e-mail folder op en leest deze elke avond voor het slapen gaan even door
- in je favorieten van je browser staan toch een stuk of 40 webshops die je elke dag toch wel even bezoekt
- de excel met je uitgaven betreft fietsen beslaat ten minste 145 rijen
- uitrekenen wat je per kilometer per jaar hebt uitgegeven aan fietsgerelateerde spullen doe je al jaren niet meer
monsieurpinot schreef:is er trouwens al een afkickkliniek voor de fietsgerelateerde koopverslaving? ik meld me bij deze
Het begint pas erg te worden als je begint af te vragen wat je weer eens kunt kopen voor je hobby en er vervolgens eigenlijk geen antwoord op hebt.
Op m`n laatste aankoop na ( edge 520) weet ik eigenlijk niets meer wat ik nodig zou kunnen hebben en ben van alle ellende maar weer naar een nieuwe fiets aan het kijken
Ik kijk dan ook altijd trouw in dit topic om te kijken of mensen me op ideeën kunnen brengen voor m`n volgende aankoop
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Laatst bekroop me bijna het angstige gevoel dat ik alles op fietsgebied bezat wat mijn hartje begeert, maar gelukkig... de wangen van mijn Vittoria's waren toch echt te vies geworden
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton