foto van je fiets
- boswielrenner
- Forum-lid
Veel mensen willen een Dogma, maar heel veel willen of (meestal) kunnen het niet betalen = neppe Dogma rijden.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis knap van Pina dat ze zo’n beleving rond het merk hebben weten te bouwen dat veel mensen zo’n ding willen hebben. En hoe groter/mytischer/duurder een merk is, hoe meer nep er is. Zie Rolex, Breitling, Versace, Gucci, etc.
@jaap: waar zie jij het precies aan?
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
Kleurstelling van deze F10 klopt o.a. niet.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Jaap Telder
- Forum-lid
[/quote]
O.a. aan de zadelpen, de voorderailleurhanger, lettertype is een fractie te klein en nog meer details... (maar dat is het geheim van de smid )
En, zoals boven al aangegeven, bij de BOB kleurstelling hoort er een patroon aan stippels aan de voorzijde en vork te zitten.
De Chinese painters hadden (automatische piloot ) blijkbaar nog steeds de nep F8 in het geheugen.
[/quote]
O.a. aan de zadelpen, de voorderailleurhanger, lettertype is een fractie te klein en nog meer details... (maar dat is het geheim van de smid )
En, zoals boven al aangegeven, bij de BOB kleurstelling hoort er een patroon aan stippels aan de voorzijde en vork te zitten.
De Chinese painters hadden (automatische piloot ) blijkbaar nog steeds de nep F8 in het geheugen.
@Jaap, ik begin je een vervelend mannetje te vinden. Wat denk je nu hiermee te bereiken? Als iemand vraagt of iets echt is of nep mag je best je kennis delen maar om dat nu te doen bij alles wat namaak is geeft mij een beetje een "beste jongetje van de klas" gevoel.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Jaap Telder
- Forum-lid
En jij het domste jongetje van de klas? Misschien ben jij een vervelend mannetje, ik ken je niet, jij mij ook niet dus bazel niet zo van je af. Het gaat hier potdorie om een vervalsing waarmee iemand durft te pronken en trots op is. Besef je dit?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jaap en ik zijn het niet altijd eens, maar in dit geval absoluut wel. Dat je een frame in die vorm koopt snap ik (al is het niet zo uniek als de 6x.x serie), maar doe niet alsof het echt is.
Prima als je nepper koopt, maar zelfs 'pinarello f10' in je onderschrift zetten is wel beetje bijzonder.....
Prima als je nepper koopt, maar zelfs 'pinarello f10' in je onderschrift zetten is wel beetje bijzonder.....
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Topic heet gewoon Foto van je (nieuwe) fiets, en die plaatst Orlok hier.
PS. Ik vind de imitatie net zo lelijk als het origineel dus wel knap nagemaakt van die Chinezen!
PS. Ik vind de imitatie net zo lelijk als het origineel dus wel knap nagemaakt van die Chinezen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Waarmee ik overigens niemand het plezier met een bepaalde fiets wil ontzeggen, ik heb nu eenmaal niks met namen en merken en of ze echt zijn interesseert me ook geen bal.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig