Canyon
- arnoudrace
- Forum-lid
Zou kunnen dat dit een oudere is. Had ik nog op mijn telefoon ging puur om frame
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
-
- Forum-lid
Vandaag mijn eerste Canyon besteld. Het is de ultimate CF SLX 8.0 geworden in maat 2XL. Direct uit voorraad leverbaar, dus ben benieuwd wanneer hij komt.
Mooie bike,ben benieuwd hoe die opzichte van de Kuota Kharma voelt.christiaan25 schreef:Vandaag mijn eerste Canyon besteld. Het is de ultimate CF SLX 8.0 geworden in maat 2XL. Direct uit voorraad leverbaar, dus ben benieuwd wanneer hij komt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Ik ben ook benieuwd. Laat wel een keer wat horen als ik er een paar keer mee gefiets heb.
Hallo iedereen, ik volg dit forum al een tijdje. Door een vriend die ook Canyon-fan is en jullie positieve reacties over Canyon ben ik ook gek geworden op de fietsen van het Duitse topmerk. Na een bezoek aan Bike Motion waar ik de nieuwe Aeroad ben gaan bewonderen heb ik nu mijn eerste Canyon besteld: de Aeroad CF SLX 8.0 Di2 in glow red, dezelfde fiets die op Bike Motion stond trouwens. Jammer genoeg wordt hij pas geleverd in april 2015...
Heb flink open kwijlen op de fietsen van de Katusha en Movistar teams dit jaar en besloten voor de Aeroad CF SLX te gaan. Hij verscheen op 29 augustus in de webshop en heb 'm diezelfde middag nog besteld.dezwartevanbrakel schreef:Idd lange wachttijd...maar het is nu winterperiode, maakt eigenlijk niet veel uit...begin nieuwe seizoen, nieuwe fiets...zal er nog genoeg kunnen mee rijden dus een paar maand wachten op zo een mooie fiets maakt het alleen maar spannender...geduld is een mooie deugd, niet ?
Het is mn eerste canyon aankoop dus ben benieuwd wel hoe alles zal verlopen...tot nutoe al correcte service op al mn vragen...
Zou de tweede week van november geleverd worden, dus ruim 2 maanden levertijd. Maar het enige wat ik kreeg deze week was een e-mail van Canyon met het bericht dat hij nog twee weken later komt...
Nouja. Ik troost me maar met de gedachte dat als je hem nu bestelt diezelfde fiets ruim 5 maanden levertijd heeft. Dan zit je er dus nog in april op te wachten terwijl het dan waarschijnlijk al superlekker weer is....
- Stuntman Mike
- Forum-lid
lol, mafkees
Even een vraag voor een fietsmaatje:
Hij twijfelt over welke framemaat Canyon CF SL hij moet hebben. De site adviseert een S (53cm), maar zijn huidige Rose is 51cm en dat voelt goed. Dan toch maar voor de XS (50cm)
Hieronder wat gegevens:
Lengte: 170cm
Binnenbeenlengte: +-80cm
Wat zouden jullie adviseren? Ik denk aan een XS.
Hij twijfelt over welke framemaat Canyon CF SL hij moet hebben. De site adviseert een S (53cm), maar zijn huidige Rose is 51cm en dat voelt goed. Dan toch maar voor de XS (50cm)
Hieronder wat gegevens:
Lengte: 170cm
Binnenbeenlengte: +-80cm
Wat zouden jullie adviseren? Ik denk aan een XS.
-
- Forum-lid
De lengte van de zitbuis zegt niet zoveel. Wat is de stack en reach van zijn huidige fiets?