spot de prof!!!!!!!!
Bij Zoetermeer kwam een raborenner me tegemoet. Weet niet wie het was, maar was wel een prof, opzeker.
Kom wel meer renners in raboshirt tegen onderweg, maar niet zo gesoigneerd en in vol ornaat als de renner vanochtend.
Hij kwam uit de richting van de rottemeren waar ik op weg naar toe was.
Kom wel meer renners in raboshirt tegen onderweg, maar niet zo gesoigneerd en in vol ornaat als de renner vanochtend.
Hij kwam uit de richting van de rottemeren waar ik op weg naar toe was.
-
- Forum-lid
Rob Ruigh in de Rabobank
Vanmiddag in Valkenburg (Limburg): Rusvelo Pro Continental Team
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Gilbert in Monaco gisteren.
Hij hing aan een lantaarnpaal toen ik langs liep dus ik had meer oog voor het materiaal.
Hij hing aan een lantaarnpaal toen ik langs liep dus ik had meer oog voor het materiaal.
Juichen voor een bedrieger? Geen wonder dat ie verbaasd was...jmder schreef:Mag ex-prof ook? Vorige week Johan Museeuw gespot. Op de weg in West Vlaanderen in de buurt van Oostende. Even gestopt om te juichen. Hij was verbaasder dan wij. 3 maloten naast een auto met NL kenteken.
Vandaag rondje veluwezoom op de atb, net bij het opdraaien van een stukje asfalt kruiste robert gesink ons pad. Zo'n prof ziet er altijd gesoigneerd uit!gamiel schreef:Robert Gesink rondom de Posbank vandaag - hij aan het trainen, ik Vdl-Vdl.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaaaaaap, dan hoef je voor geen enkele renner die in het verleden iets heeft gepresteerd meer te juichen. Lekker makkelijk. Kunnen ze ook gewoon alleen nrs op de borden zetten ipv namen op de AdH.tennisser schreef:Juichen voor een bedrieger? Geen wonder dat ie verbaasd was...jmder schreef:Mag ex-prof ook? Vorige week Johan Museeuw gespot. Op de weg in West Vlaanderen in de buurt van Oostende. Even gestopt om te juichen. Hij was verbaasder dan wij. 3 maloten naast een auto met NL kenteken.
Less is bore