NEOS je hebt al 9 dagen niet gefietst !
Ben je in winterslaap?
Is het te koud?
Is je fiets stuk?
Wat is er met je aan de hand?
Hallo Jungs ich bin wieder da .
Dochter is verhuist ( woont nu op kamers met uitzicht op het Reichswald) ik heb haar mijn computer meegegeven.
Een oud beestje geupdate en wat hardware verzameld .
Dus nu weer online.
Over het fietsen tja om de anderste dag zoals altijd al ,alleen wat meer op de verharde weg omdat het zo modderig was.
Groeten uw NEOS
Vandaag gefietst in 2007?
Gelukkig NEOS dat je er nog bent, het zal nu wel rustig worden in huis nu je dochter niet meer bij je in woont.
Ikzelf heb vandaag zo'n 155km weggetrapt, we hebben een fietsmaatje (hij moest naar Amersfoort) vanaf Breda-Raamsdonksveer-Gorichem-tot aan de lekbrug geëscorteerd. Rond half 5 weer thuis en voeten als een klomp ijs.
Ikzelf heb vandaag zo'n 155km weggetrapt, we hebben een fietsmaatje (hij moest naar Amersfoort) vanaf Breda-Raamsdonksveer-Gorichem-tot aan de lekbrug geëscorteerd. Rond half 5 weer thuis en voeten als een klomp ijs.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Ik heb er vandaag 4,5uur D1 training op zitten. Het zonnetje had iets sterker mogen zijn maar we mogen op zich niet klagen. Het is in ieder geval droog. Morgen nog maar zo'n rondje doen.....
Voor mij hetzelfde programma Bottechia, vandaag 125km D1 gedaan en morgen meer van 't zelfde.
Vandaag solo, morgen starten in een groep en t alleen afmaken is de planning.
Heerlijk fietsweer; zo rond t vriespunt en de weg zo goed als droog.
Vandaag solo, morgen starten in een groep en t alleen afmaken is de planning.
Heerlijk fietsweer; zo rond t vriespunt en de weg zo goed als droog.
Vanmorgen lekker 2uur op de ATB in het bos van Afferden gecrost.
Tijdens een afdaling kwam ik erachter dat ik geen achterrem had ,die zat vastgevroren .
Dit betekend dat ik mijn ATB een paar uur voor ik vertrek in de warme serre moet zetten om dit lastig probleempje voor moet zijn.
Het laatste half uur ging hij los (ja nu heb ik er ook niet veel aan).:p
Tijdens een afdaling kwam ik erachter dat ik geen achterrem had ,die zat vastgevroren .
Dit betekend dat ik mijn ATB een paar uur voor ik vertrek in de warme serre moet zetten om dit lastig probleempje voor moet zijn.
Het laatste half uur ging hij los (ja nu heb ik er ook niet veel aan).:p
cornelli racing cycles Uden
Vandaag eens gefietst op de ATB , veelal weg en harde paden maar ook wat licht glooiend werk , ik merk wel dat uitklikken nog niet met veel plezier voor de enkel gaat. Daarom is het nog niet wijs om echt ATB werk te doen.
43 km in 2 uurtjes , had sneller gekund , maar de routeplanner volgde zijn eigen gedacht route niet en dus was het soms improviseren.
43 km in 2 uurtjes , had sneller gekund , maar de routeplanner volgde zijn eigen gedacht route niet en dus was het soms improviseren.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Vandaag heb ik nog ruim 4 uur D1 training gedaan. Volgende keer misschien iets later starten want het was vanmorgen toch wel erg koud. Maar goed, al met al weer een lekker ritje.
Vandaag ook 110 km gepeddeld. Vond het toch wel behoorlijk koud, maar had me gelukkig goed ingepakt. Gespot: 2 mensen met korte broek en 2 mensen zonder handschoenen (en een stuk of 30 zonder helm maar goed).
@ GastheerG: jij bent volgens mij warmbloedig. Skiën in een wollen trui met -10, fietsen met dit weer zonder handschoenen en overschoenen. Ik wou dat ik zo was (zou een hoop geld en gedoe schelen...)
@ GastheerG: jij bent volgens mij warmbloedig. Skiën in een wollen trui met -10, fietsen met dit weer zonder handschoenen en overschoenen. Ik wou dat ik zo was (zou een hoop geld en gedoe schelen...)