Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
Met "het trapstel" rondje noord Groningen<Lauwersoog, 115 km gefietst.....toch wel weeer wind!
Ga toch fietsen...
Lekker rondje gereden. gestart om 9:30u met de Wedrenners. Halverwege een te langzame deelnemer de weg naar huis gewezen en zelf het rondje afgemaakt. Eerste keer > 100km dit jaar.
Voelde me fantastisch bij thuiskomst. Alle heuveltjes gingen als een speer en aan het eind van de rit een hele mooie tijd op de oude Kleefse Baan gezet. Het gaat vast een mooi seizoen worden.
Voelde me fantastisch bij thuiskomst. Alle heuveltjes gingen als een speer en aan het eind van de rit een hele mooie tijd op de oude Kleefse Baan gezet. Het gaat vast een mooi seizoen worden.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Vandaag mijn eerste 100+ gereden van dit jaar.
Het werd een ritje door West-Friesland.
Ik ben denk ik door alle Wouden gereden die er bestaan.
Hoogwoud, Aartswoud, Oostwoud, Nibbixwoud, Westwoud, Zwarte Woud en weet ik veel wat voor Wouden we hier hebben.
Lekker gefietst in het lentetenue, ik hoop dat het winterspul nu definitief op zolder ligt.
Aan het eind van de rit had ik nog net geen 4 uur op de fiets gezeten en stonden er 110 km op de teller.
En ik was minder stuk als vorige week.
Het gaat weer de goede kant op.
Het werd een ritje door West-Friesland.
Ik ben denk ik door alle Wouden gereden die er bestaan.
Hoogwoud, Aartswoud, Oostwoud, Nibbixwoud, Westwoud, Zwarte Woud en weet ik veel wat voor Wouden we hier hebben.
Lekker gefietst in het lentetenue, ik hoop dat het winterspul nu definitief op zolder ligt.
Aan het eind van de rit had ik nog net geen 4 uur op de fiets gezeten en stonden er 110 km op de teller.
En ik was minder stuk als vorige week.
Het gaat weer de goede kant op.
Vandaag de Holland Schwarzwald tocht vanuit Haaksbergen gereden. De 110 km versie (die maar 105km was en dat was maar goed ook). Waar we vorig jaar een afslag misten en de 65km versie hebben gereden en een extra rondje, is het dit jaar wel gelukt om de juiste route te rijden
Wat een mooie tocht was dit. Lekker weer (wel een behoorlijke wind de laatste 30km terug).
Redelijk doorgereden en aan eind was het maar goed dat de tocht 5km korter was.
Oh ja, ook nog lekke band nummer 8 van dit jaar gehad, na 1km al. Dit keer op een andere fiets met Schwalbe Durano S bandjes (wel voor de eerste keer een CO2-patroon gebruikt, wat is dat ideaal zeg).
Wat een mooie tocht was dit. Lekker weer (wel een behoorlijke wind de laatste 30km terug).
Oh ja, ook nog lekke band nummer 8 van dit jaar gehad, na 1km al. Dit keer op een andere fiets met Schwalbe Durano S bandjes (wel voor de eerste keer een CO2-patroon gebruikt, wat is dat ideaal zeg).
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vanochtend nog even snel 1,5 uur een blokje om alvorens naar het theater te gaan met de kids.
Ik wilde graag ook even kijken hoe ik makkelijk bij Swift kom voor de JZC van volgende week. Had het wel zo'n beetje in mijn hoofd, maar ja... ik ben niet bepaald een navigatiewonder, dus even uitproberen kan bij mij nooit kwaad.
Jammer dat ik het kort moest houden het was echt heerlijk weer! En dat was te merken, er waren veel wielrenners op de weg.
[img=http://i54.twitgoo.com/29m8v1s.jpg]
Ik wilde graag ook even kijken hoe ik makkelijk bij Swift kom voor de JZC van volgende week. Had het wel zo'n beetje in mijn hoofd, maar ja... ik ben niet bepaald een navigatiewonder, dus even uitproberen kan bij mij nooit kwaad.
Jammer dat ik het kort moest houden het was echt heerlijk weer! En dat was te merken, er waren veel wielrenners op de weg.
[img=http://i54.twitgoo.com/29m8v1s.jpg]
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
[quote="ErwinB"]Vandaag de Holland Schwarzwald tocht vanuit Haaksbergen gereden. De 110 km versie (die maar 105km was en dat was maar goed ook). Waar we vorig jaar een afslag misten en de 65km versie hebben gereden en een extra rondje, is het dit jaar wel gelukt om de juiste route te rijden
[/quote]
Die tocht heb ik vandaag ook nog gefietst. Weer was inderdaad wel goed, kwam zelfs nog wat zon door en inderdaad stond er op de terugweg flink wat wind tegen. Al met al wel een mooie rit en weer nieuwe stukken gezien die ik nog niet kende.
[/quote]
Die tocht heb ik vandaag ook nog gefietst. Weer was inderdaad wel goed, kwam zelfs nog wat zon door en inderdaad stond er op de terugweg flink wat wind tegen. Al met al wel een mooie rit en weer nieuwe stukken gezien die ik nog niet kende.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Gisteren aan het eind van de dag 40km en vandaag 70km.
Haastrecht
Op naar de Vlist
Vlist, mooi!
Vlist
Schoonhoven
Lekdijk West, op het kaartje is goed te zien waar ik haaks rechtsaf moest om dit te ontwijken.
Haastrecht
Op naar de Vlist
Vlist, mooi!
Vlist
Schoonhoven
Lekdijk West, op het kaartje is goed te zien waar ik haaks rechtsaf moest om dit te ontwijken.
-
- Forum-lid
Vandaag een rondje van 42.2km gemaakt met een gemiddelde snelheid van 31.2km/h.
Deze week toch weer 151km gefietst Heerlijke sport!
Deze week toch weer 151km gefietst Heerlijke sport!
http://www.christianvantilborg.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi ritje BianchiSL3. Ik ben opgegroeid in Gouda, dus dit ritje doet me wel wat!
Na gister 15 uur te hebben gewerkt had ik vandaag wel tijd voor een ritje. Het werd een lange duurtraining van bijna 5 uur over +/- 128km