Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Ultima schreef:Ik denk dat ik mijn Sweep lens ga ruilen voor een Hybrid S
Grappig, ik heb net andersom gedaan onlangs, ik vond die Hybrid S maar niets, had met name last dat bv muggen te snel in mijn ogen kwamen. Heeft waarschijnlijk met de stand van je neus en dergelijke te maken.
Iemand toevallig al een Radar gekocht?
Ik ben nl van plan binne afzienbare tijd een Radar aan te gaan schaffen, maar die Blue Iridium lens vind ik maar niks, als iemand die hier wel mooi zou vinden en deze over zou willen nemen, PM dan even. Dan kunnen we wellicht ergens over overeenkomen
Ik ben nl van plan binne afzienbare tijd een Radar aan te gaan schaffen, maar die Blue Iridium lens vind ik maar niks, als iemand die hier wel mooi zou vinden en deze over zou willen nemen, PM dan even. Dan kunnen we wellicht ergens over overeenkomen
Science of Performance!
-
- Forum-lid
Daveke schreef:Iemand toevallig al een Radar gekocht?
Hallo,
Ik heb eentje gekocht een tijd geleden, de Livestrong versie. Ik draag hem eerlijk gezegd liever dan de m-frames omdat deze bij mij iets vaster om het hoofd zit en niet gaat schuiven naar verloop van tijd... (ben ook wel geïnteresseerd in die lens...)
Ik ga hem deze week eens passen, en als ik hem mooi vind, dan laat ik er een overkomen. Zo niet, hou ik het bij mn M-frames.
Ik heb me wel een nieuwe vrijetijds-Oakley besteld
Een Crosshair
http://www.onthemountain.ch/images/3004 ... 0_0012.jpg
Ik heb me wel een nieuwe vrijetijds-Oakley besteld
Een Crosshair
http://www.onthemountain.ch/images/3004 ... 0_0012.jpg
Science of Performance!
Goh Daveke hoe kom je erbij om opeens zo'n Crosshair te bestellen
Ik zal eens een foto van die van mij plaatsen. Met dank aan Daveke die om 1 uur s'nachts maar zat te wachten tot dat ik eindelijk mijn keuze had gemaakt had op Ebay.
Gister heb ik een Radar gepast. Ik moet zeggen dat deze ook echt goed zit. De Path lenzen zijn overigens groot genoeg. Op internet leek mij een Range niet echt veel groter maar dat zijn ze toch wel.
Ik zal eens een foto van die van mij plaatsen. Met dank aan Daveke die om 1 uur s'nachts maar zat te wachten tot dat ik eindelijk mijn keuze had gemaakt had op Ebay.
Gister heb ik een Radar gepast. Ik moet zeggen dat deze ook echt goed zit. De Path lenzen zijn overigens groot genoeg. Op internet leek mij een Range niet echt veel groter maar dat zijn ze toch wel.
Mijn Crosshair VR28 black iridium. De lenzen lijken op de foto meer oranje dan ze in werkelijkheid zijn. Maar dit komt vooral door de flits die ik iets te hoog heb staan eigenlijk.
Met nogmaals vele dank aan Daveke die deze bril voor mij besteld heeft op Ebay. Wat mij weer een hoop euro's bespaart heeft.
Shot with DSC-H2
Shot with DSC-H2
Met nogmaals vele dank aan Daveke die deze bril voor mij besteld heeft op Ebay. Wat mij weer een hoop euro's bespaart heeft.
Shot with DSC-H2
Shot with DSC-H2
-
- Forum-lid HC
Ik zie ineens een aantal Livestrong Radars in de laatste etappe van de tour (oa. Cancelara), zou Lance die zelf hebben uitgedeeld, of willen die mannen bij Discovery gaan rijden?