Andere sporten gedaan vandaag?
Nou ja, ik bedoelde ook niet dat je beesten moet gaan stalken of anderszins opdringerig bepotelen. Maar een vriend van mij duikt vaak bij Curacao en die heeft soms dat de dieren zich laten aanraken. Met grote roggen kan dat soms, vandaar.
Verder ben ik ook voorstander van natuur met rust laten.
@ Zorro, lol.
De kasseien-meester gaat ons toch wel de stenen afkletsen...of hij nou dieptestages tussen de vissen neemt of niet.
Verder ben ik ook voorstander van natuur met rust laten.
@ Zorro, lol.
De kasseien-meester gaat ons toch wel de stenen afkletsen...of hij nou dieptestages tussen de vissen neemt of niet.
Veni. Vidi. Fietsie.
Nog steeds last van mysterieuze hamstrings en fietsen zit er nog niet in (maar dat is een ander topic), dus aan het wandelen geslagen. Vorige maand tot doel gesteld om de Noord- en Zuidhollandse kust te lopen, en inmiddels al een aardig eindje onderweg. Gisteren weer te mooi weer om thuis te blijven: in Zandvoort begonnen en in Beverwijk uitgekomen -24 km en blij dat de trein daar wel reed .
-
- Forum-lid HC
Gisteren middag tempo duurloop 15km in 1:15. Vanochtend binnen beentjes 1 uur los gefietst en 's middags 90 min waarvan 8x5min @85-90%FTP, P=1:30min op de Tacx. Nu lekker herstelvoeding restant pepernoten.
What makes the boat go faster?
Laatste sport-uiting van dit jaar: een oliebollen bezorg hardlooprondje van 5 km om een paar vrienden die met griep op bed liggen aan een zak oliebollen te helpen. En ik mocht er zelf ook twee.
Veni. Vidi. Fietsie.
Vanavond heerlijk geschaatst in Kardinge, ca 100 ronden, (raak wel altijd de tel een beetje kwijt,) Sinds november op klapschaatsen en ik moet zeggen het schaatst heerlijk.
Ik hoop eigenlijk nog op een beetje winter met wat natuurijs (dan blijft de fiets nog maar even in de schuur)
Ik hoop eigenlijk nog op een beetje winter met wat natuurijs (dan blijft de fiets nog maar even in de schuur)
Op nieuwjaarsdag ga ik naar jaarlijkse gewoonte een toertje lopen. En dit jaar was dat niet anders. Alleen waren die 8km deze keer ferm lastig. Ik hoop om wekelijks een paar keren die afstand pijnvrij te kunnen lopen.
Vandaag voor het eerst schaatsles op noren gehad. Poeh, dat was wel even wennen! Wel erg leuk om te doen. Nu nog tot het einde van het schaatsseizoen door met lessen en hopelijk ben ik volgend jaar in staat om zelfstandig een beetje rond te toeren in de wintermaanden
7,64km gelopen in 42.52
Ben best tevreden.
Ben best tevreden.
Ik heb gisteren ook een schaatsles gehad...volgende week heb ik er nog een. Het was meer opfrissen, ik heb al les gehad maar de reset-button heeft alle ervaringen weer helemaal naar de diepte geduwd. Ik hoop de laatste maanden van het seizoen nog een beetje zelf te kunnen oefenen en dan volgend jaar weer ietsje beter, in de hoop dat er net iets minder is weg gezakt. Het is een 5 jaren plan, dit is jaar 3.
Het was wel weer leuk, toen het aan het eind van de les weer een beetje ging.
Het was wel weer leuk, toen het aan het eind van de les weer een beetje ging.
Veni. Vidi. Fietsie.