Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- alliance_0
- Forum-lid
Een 'prestatie' leveren en dan als 'beloning' een behoorlijk duur shirt mogen kopen, ik sla maar over. Geef mijn geld liever uit aan iets moois.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
+1 .
60 x Ventoux
Nou, nou, heerlijk kort door de bocht weer........alliance_0 schreef:Een 'prestatie' leveren en dan als 'beloning' een behoorlijk duur shirt mogen kopen, ik sla maar over. Geef mijn geld liever uit aan iets moois.
Strava wil ook gewoon centjes verdienen met hun leuke app, en ik vind dit wel aardig gevonden. Niets hoeft, voor sommigen een mooi shirt en de prijs in vergelijking met Assos, Castelli en Rapha valt ook wel mee.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Voor de serieuze kilometervreters zal het een appeltje eitje zijn, maar ik moet zo'n rit toch echt wel plannen. Met een gezin en schoolgaande/sportende kinderen etc is het even wat lastiger om 4 tot 5 uur op de fiets weg te gaan. De afstand is nog niet zo'n probleem maar wel de tijd die het mij kost. Daarom ben ik toch wel weer blij dat ik hem 1 keer in de maand kan halen. Ook omdat ik nog de nodige hardloop uitdagingen van Strava wil afwerken.
Hier ook dezelfde redenering en het feit dat ik een "beginner" ben en dus wel trots ben op die eerste keer zo'n aantal km's en uren te hebben gemaaktRVV schreef:Voor de serieuze kilometervreters zal het een appeltje eitje zijn, maar ik moet zo'n rit toch echt wel plannen. Met een gezin en schoolgaande/sportende kinderen etc is het even wat lastiger om 4 tot 5 uur op de fiets weg te gaan. De afstand is nog niet zo'n probleem maar wel de tijd die het mij kost. Daarom ben ik toch wel weer blij dat ik hem 1 keer in de maand kan halen. Ook omdat ik nog de nodige hardloop uitdagingen van Strava wil afwerken.
- arnoudrace
- Forum-lid
Hier nog 1 hoor. Meestal sprokkelen:)RVV schreef:Voor de serieuze kilometervreters zal het een appeltje eitje zijn, maar ik moet zo'n rit toch echt wel plannen. Met een gezin en schoolgaande/sportende kinderen etc is het even wat lastiger om 4 tot 5 uur op de fiets weg te gaan. De afstand is nog niet zo'n probleem maar wel de tijd die het mij kost. Daarom ben ik toch wel weer blij dat ik hem 1 keer in de maand kan halen. Ook omdat ik nog de nodige hardloop uitdagingen van Strava wil afwerken.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
idd. 4 tot 5 uur red ik normaal nooit. Ben altijd al blij als ik 2 uurtjes kan rijden in het weekend.
Alleen bij toertochten red ik zo'n afstand.
Alleen bij toertochten red ik zo'n afstand.
+1, ben zeker een ervaren fietser, maar no way dat ik met twee jonge kinderen en een meer dan full time baan regelmatig ritjes boven de 100k kan fietsen. Ik laat de challenges dus meestal aan me voorbij gaan:P
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Eigen bedrijf en twee jonge kinderen (2 en 4) en ik rijd iedere maand de Challenge
Ik dien dan wel doordeweeks extra mijn beste beentje voor te zetten en moet de ritjes op afgesproken tijden rijden (dus ook in de regen) en vaak gecombineerd met familiebezoek.
Ik heb de mazzel dat mijn vrouw graag hardloopt en dat er thuis veel begrip is voor mijn hobby.
Overigens is 130km voor mij niet echt een uitdaging (wil net als Jasper alle 12 GF's dit jaar rijden), maar ik zie wel in dat 130km voor velen wel een echte afstand is en ze ook trots mogen zijn dat te bereiken.
Ik dien dan wel doordeweeks extra mijn beste beentje voor te zetten en moet de ritjes op afgesproken tijden rijden (dus ook in de regen) en vaak gecombineerd met familiebezoek.
Ik heb de mazzel dat mijn vrouw graag hardloopt en dat er thuis veel begrip is voor mijn hobby.
Overigens is 130km voor mij niet echt een uitdaging (wil net als Jasper alle 12 GF's dit jaar rijden), maar ik zie wel in dat 130km voor velen wel een echte afstand is en ze ook trots mogen zijn dat te bereiken.
insta #gravelgremmen
Ik fiets en ren genoeg deze maand 169 km hardgelopen en 1053 km gefietst ook grotendeels allemaal "tussendoor" met eigen bedrijf en drie kiddo's van 5, 8 en 10
Best knap dat je de tijd dan kan maken Rico.
Ik heb het dan iets makkelijker met niemand in huis om rekening mee te houden.
Deze maand waarschijnlijk voor het laatst dit jaar boven de 2000km gefietst (2136km)
Voor m'n vader waren de 130km challenges begin dit jaar best een grote uitdaging, maar die haalt ze nu volgens mij ook iedere maand
Ik heb het dan iets makkelijker met niemand in huis om rekening mee te houden.
Deze maand waarschijnlijk voor het laatst dit jaar boven de 2000km gefietst (2136km)
Voor m'n vader waren de 130km challenges begin dit jaar best een grote uitdaging, maar die haalt ze nu volgens mij ook iedere maand