Tour de France 2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
Andy heeft het voordeel van het laatste starten. Maar we zullen zien, vrees het ergste. De aanvaller wordt niet beloond helaas.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vrees het wel ja. Jammer dat je op deze manier een tour kan winnen. Absoluut sterk gereden, maar altijd als volger. Nooit eens echt serieus lef getoond. Hoop dat ie zich morgen verslikt in Andy.
Cav en Rojas te laat binnen, weer in een grote groep. Zouden ze nu weer gewoon door mogen fietsen? Niet eerlijk dat hij dan zondag weer zijn kunstje mag doen en het groen behouden. Als je niet op tijd binnen bent heb je geen recht meer op welk klassement dan ook.
Cav en Rojas te laat binnen, weer in een grote groep. Zouden ze nu weer gewoon door mogen fietsen? Niet eerlijk dat hij dan zondag weer zijn kunstje mag doen en het groen behouden. Als je niet op tijd binnen bent heb je geen recht meer op welk klassement dan ook.
Less is bore
Schitterende etappe met alles wat wielrennen boeiend maakt. jammer dat Contador niet beloond is maar die actie van Rolland kon je van mijlen aan zien komen
De Schleckjes helemaal naar de vaantjes, Evans op het rooster, Voeckler zijn zwanenzang. Ja mooi hoor. De mooiste tour sinds tijden met naar alle waarschijnlijkheid Evans als eindwinnaar.
De Schleckjes helemaal naar de vaantjes, Evans op het rooster, Voeckler zijn zwanenzang. Ja mooi hoor. De mooiste tour sinds tijden met naar alle waarschijnlijkheid Evans als eindwinnaar.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik hoop ook van harte dat Andy het geel kan behouden, als is het maar met 1 seconde. Voor mij verdiend Cadel het geel niet. In geen enkele rit heeft hij aangevallen, het enige wat hij kan doen is paniekeren en de mannen rond hem de huid volschelden. Ahja, in het wiel zitten kan hij ook....
Wow, wat een fantastische etappe.
Het klassement weer helemaal omgegooid, bijna alle truien van eigenaar gewisseld.
Iedereen heeft de afgelopen twee dagen heel diep moeten gaan en ik denk dat de klassementrijders dat morgen wel zullen voelen.
Het gaat er nu denk ik toch om wie het best met de druk om kan gaan en wie het beste herstelt van alle inspanningen.
Ik vraag me af of Frank morgen op Andy gaat wachten en hem zo probeert te helpen. Ze starten volgens mij na elkaar.
Het klassement weer helemaal omgegooid, bijna alle truien van eigenaar gewisseld.
Iedereen heeft de afgelopen twee dagen heel diep moeten gaan en ik denk dat de klassementrijders dat morgen wel zullen voelen.
Het gaat er nu denk ik toch om wie het best met de druk om kan gaan en wie het beste herstelt van alle inspanningen.
Ik vraag me af of Frank morgen op Andy gaat wachten en hem zo probeert te helpen. Ze starten volgens mij na elkaar.
- robbebopper
- Forum-lid HC
In ieder geval geen 37.35. Ik heb de stopwatch ingetikt bij de passage van de tussensprint. Vanaf daar reed de winnaar in zo'n 43 minuten naar boven. Bij het tunneltje (officieuze finishplaats voor wielertoeristen) zat ie rond de 39 minuten. Maar ik weet het niet precies.
Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Alpe_d'Huez" onclick="window.open(this.href);return false; was de tijd 42:01 wat de 26e tijd van de winnaar zou betekenen
Laatst gewijzigd door vantheman op 22 jul 2011 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Pardon. Cadel niet aangevallen? Niet in de zin a la Andy gisteren maar het was wel Evans die zowel gisteren als vandaag zonder bijna enige vorm van ondersteuning de zaak binnen schot hield. Moet je ook maar kunnen. Een pannekoek kan dat echt niet.dimitrid schreef:Ik hoop ook van harte dat Andy het geel kan behouden, als is het maar met 1 seconde. Voor mij verdiend Cadel het geel niet. In geen enkele rit heeft hij aangevallen, het enige wat hij kan doen is paniekeren en de mannen rond hem de huid volschelden. Ahja, in het wiel zitten kan hij ook....
Evans was de afgelopen twee dagen gewoonweg 1 van de sterksten samen met Andy.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Nou, vandaag zat hij 90% van de tijd achter Contador verscholen! Ipv kop te nemen en Evans verder op achterstand te rijden verkoos hij het om Contador het vuile werk op te laten knappen. Zodoende werd het voor Evans mogelijk om de achterstand uit te wissen. Nu zal de tijrit moeten beslissen wie de eindwinnaar wordt. Ik denk Evans. Contador kan ook een heel goede tijdrit rijden en wellicht kan hij nog stijgen in het eindklassement.daniel1975 schreef:Andy heeft het voordeel van het laatste starten. Maar we zullen zien, vrees het ergste. De aanvaller wordt niet beloond helaas.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955