Veldrijden 2016/2017
Alle BRICO crossen kun je ook LIVE op de site van VTM.be kijken. Even een (gratis) accountje aanmaken en je bent los
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
-
- Forum-lid
Kwam ik direct op uit door de 2e mogelijkheid van de 3 die ik kreeg op Procyclinglive te gebruiken. Het beeld op de VTM.be site leek me ook wat beter.beeb schreef:Alle BRICO crossen kun je ook LIVE op de site van VTM.be kijken. Even een (gratis) accountje aanmaken en je bent los
12 februari a.s. is er nog een Brico-cross in Hulst (Z-Vl)
-
- Forum-lid
Morgen gewoon weer op de "gewone" TV kijken (Sporza op één) naar de Krawatencross in Lille. De thuiskoers van beide regenboogtruien van afgelopen weekend.
Zondag de SP in Hoogstraten wordt weer "behelpen" met een livestream. Heeft wel als voordeel om nog een tweede keer te kunnen kijken naar een uitgebreide samenvatting om 17.30 uur in Sporza op één.
Zondag de SP in Hoogstraten wordt weer "behelpen" met een livestream. Heeft wel als voordeel om nog een tweede keer te kunnen kijken naar een uitgebreide samenvatting om 17.30 uur in Sporza op één.
-
- Forum-lid
Zat op het puntje van mijn stoel,top cross .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Inderdaad.Pelep schreef:Wat een cross vandaag!
Wisselende koprijders, verschillende aanvallers, erg mooie manoeuvres en een mooie winnaar.
Meer moet dat niet zijn terwijl het buiten aan het regenen is
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Schitterend! Tot op een halve ronde van het einde kon zelf Pauwels (op papier dan toch), één van de vijf winnaars zijn van deze cross. Mooi. En wat een maneuver van Van Aert... fiets dwars, alles bijna kwijt en Vd Poel bijna mee onderuit. Maar dan toch nog alles gered. Dit is reclame voor het veldrijden. Ik heb spijt dat het er bijna op zit voor dit seizoen. Heb er dit jaar echt heel hard van genoten. Hopelijk nog veel van dat!
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)