Olympische spelen 2016
-
- Forum-lid
Wat deden die Spanjaarden nou? Allemaal met snor, een soort Hermida look-alike show?
Ik ben afgehaakt met dit hele circus. Zit je rustig op NPO1 te kijken komt er wat anders, ga je naar Canvas komt er het nieuws en mooet je naar Eén maar daar zag ik geen MTB etc. Op NPO1 komt dan weer boxen.
Ik ben gekke loeietje niet niet alles al zappend probeert te vinden.
Pruts media.
Ik ben gekke loeietje niet niet alles al zappend probeert te vinden.
Pruts media.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1....
Ik had Sporza even op 'pauze' gezet en vervolgens gaan ze even later naar Canvas. Wat een gezeik met die ellendige sportzenders. Hoe moeilijk kan het zijn.
Erg slechte uitzendingen deze spelen.
Ik had Sporza even op 'pauze' gezet en vervolgens gaan ze even later naar Canvas. Wat een gezeik met die ellendige sportzenders. Hoe moeilijk kan het zijn.
Less is bore
-
- Forum-lid
Sagan eindigt op één ronde, Fontana eindigt nog als twintigste. Ik vond het mooi om te zien, alles gezien op nos.nl....
Ik heb een campa shifter op m'n afstandbediening gezetdaniel1975 schreef:Wat een gezeik met die ellendige sportzenders. Hoe moeilijk kan het zijn.
Die 'hak-op-de-tak' uitzendingen zijn een algemene ziekte: zat ik, op BBC, op het puntje van mijn stoel naar een vreselijk spannende volleybalfinale te kijken; schakelen ze na één set over op boksende vrouwen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar waarom????
Sowiso zijn de spelen hard door de mand gevallen vind ik. Het IOC heeft zich van zijn slechtste kant laten zien.
Zeer slecht jurering bij het boksen, kaarten veel te duur zodat halve tribunes leeg waren, een bobo opgepakt ivm illegale kaartverkoop, discutabele beslissingen (Kenny, Armidstead, het russenverhaal), publieke gelden gebruiken in een stad/land waar zoveel grotere problemen zijn waar het geld hard nodig is en zo zijn er vast nog wel een paar zaken die ik zo snel niet kan bedenken. Triest
Sowiso zijn de spelen hard door de mand gevallen vind ik. Het IOC heeft zich van zijn slechtste kant laten zien.
Zeer slecht jurering bij het boksen, kaarten veel te duur zodat halve tribunes leeg waren, een bobo opgepakt ivm illegale kaartverkoop, discutabele beslissingen (Kenny, Armidstead, het russenverhaal), publieke gelden gebruiken in een stad/land waar zoveel grotere problemen zijn waar het geld hard nodig is en zo zijn er vast nog wel een paar zaken die ik zo snel niet kan bedenken. Triest
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
http://nos.nl/rio2016/video/2127500-woe ... rlies.html
Hadden mensen wat over het gooien met spikes na het winnen van zilver? Deze worstel coaches gooien met al hun kleren
Hadden mensen wat over het gooien met spikes na het winnen van zilver? Deze worstel coaches gooien met al hun kleren
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Je wordt niet als kind behandeld, je wordt als ondergeschikte behandeld. "Jij doet je taak zo goed als mogelijk, wij bieden je daarbij wat er maar nodig is. We regelen alles daaromheen. En als je klaar bent, dan ga je naar huis. Dat doen we omdat we willen voorkomen dat de prestaties van anderen worden beïnvloed". Resultaten staan voorop.havana schreef:Je moet topsporters niet behandelen als kleine kinderen, zeker niet op het moment dat ze nog niks fout hebben gedaan.
Ik neem overigens aan dat het de atleten vrij stond op eigen gelegenheid in Rio te blijven en op eigen kosten terug te vliegen? Daar had ik denk ik voor gekozen, het is toch een unieke kans het sportevenement mee te maken.
Als je lid wordt van TeamNL, dan lever je een deel van je autonomie in. Volgens mij kwamen we in het gedoe rond Yuri op hetzelfde discussiepunt uit. Je mag er wat van vinden, maar dat is wel hoe het werkt. Als je in een team hebt meegedraaid, dan weet je dat het zo werkt. Hoe hoger het niveau waarop je sport, hoe strakker het er aan toe gaat.
Ik mis overigens hier de evaluatie van het mountainbiken. Stond ook al niet in de krant. Wel jammer van de lekke band van Peter Sagan.
Hoe zit dat nu met die lekke banden bij een MTB wedstrijd.Hoe krijg je die geplakt/of een nieuw wiel.?
Het lijkt mij dat je gelijk op een grote achterstand komt als je met een lekke band zit en pas bij een materiaalpost kan verwisselen.
Weet iemand hoe ze dat nu precies doen, zoals tijdens de MTB wedstrijd gisteren.
De atleten moesten dus eerder terug.Ze mochten zelf niet op eigen kosten blijven.Dat melde Inge Dekker. vandaag via soc media.Niet voor niets iemand... die zelf nu stopt met haar sport en waarschijnlijk nu naar buiten durft te treden.(Al weet ik dat niet zeker natuurlijk).
Ik zou zeggen.Die hele Bobo-begeleidingskliek van het OL team in een grote container dumpen....op de vrachtauto..naar R'dam en per schip naar Noord Korea.Daar horen ze thuis.
Jongejonge zelf als dienstplichtig soldaat... werd je nog beter en volwassener behandeld dan de Ned. Olym. sporters.
Het lijkt mij dat je gelijk op een grote achterstand komt als je met een lekke band zit en pas bij een materiaalpost kan verwisselen.
Weet iemand hoe ze dat nu precies doen, zoals tijdens de MTB wedstrijd gisteren.
De atleten moesten dus eerder terug.Ze mochten zelf niet op eigen kosten blijven.Dat melde Inge Dekker. vandaag via soc media.Niet voor niets iemand... die zelf nu stopt met haar sport en waarschijnlijk nu naar buiten durft te treden.(Al weet ik dat niet zeker natuurlijk).
Ik zou zeggen.Die hele Bobo-begeleidingskliek van het OL team in een grote container dumpen....op de vrachtauto..naar R'dam en per schip naar Noord Korea.Daar horen ze thuis.
Jongejonge zelf als dienstplichtig soldaat... werd je nog beter en volwassener behandeld dan de Ned. Olym. sporters.
Dat sporters niet op eigen kosten mogen blijven is niet gek. Het is het NOC/NSF echt niet om de kosten te doen. Het gaat om het topsportklimaat dat gewaarborgd moet worden. Dat gaat niet met sporters die uitgesport zijn. Althans dat is hun insteek.