Alleen voor RCC members (indien lid voor de peildatum van 4 oktober)
Cannondale
-
- Forum-lid
Ik kon dan wel zagen over €500 meer of minder, uiteindelijk toch de systemsix besteld. Levering zou begin november zijn
Het aftellen kan beginnen
Gepast jaloers voor welke ben je gegaan?Zottenpedj schreef: ↑15 okt 2020 16:59 Ik kon dan wel zagen over €500 meer of minder, uiteindelijk toch de systemsix besteld. Levering zou begin november zijn
Cannondale Caad13
-
- Forum-lid
Hi mod ultegra di2, in de team kleuren. Je moet er voor zijn maar het is eens wat anders dan zwart en wit.
Plaatjes volgen als ik hem heb
Ik hou er van tenminste niet zwartZottenpedj schreef: ↑15 okt 2020 21:18 Hi mod ultegra di2, in de team kleuren. Je moet er voor zijn maar het is eens wat anders dan zwart en wit.
Cannondale Caad13
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dikke fiets zo!
En inderdaad.. wat een drop!
En inderdaad.. wat een drop!
-
- Forum-lid
Drop valt beter mee dan je denkt hoor. Het slooping frame geeft een beetje een vertekend beeld
Bijzonder knappe fiets, met inderdaad de drop van een prof.
Lijkt me toch wel een drop van zo'n 15 à 16 cm te zijn hoor, en dat is echt wel wat, zeker bij zulk een kleine maat. Maar ik ken nog mensen die dat graag hebben. Niets mis mee.
Lijkt me toch wel een drop van zo'n 15 à 16 cm te zijn hoor, en dat is echt wel wat, zeker bij zulk een kleine maat. Maar ik ken nog mensen die dat graag hebben. Niets mis mee.