Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Concor dynamic zadeltje en twee BBB alu bidonhoudertjes voor mijn Pinnacle. Past mooi bij het basic karakter van de fiets. Ik ben benieuwd hoe de wide versie van de Concor gaat bevallen. Eerste indruk is in ieder geval positief en het extra gewicht van de bidonhouders is ook meteen gecompenseerd .
Campagnolo Ultra Dork
Ernie H dus inderdaadJM_H schreef:Gaaf! Geen idee wie Ruben is; dus; hoe afgemonteerd? Wat voor banden ga je gebruiken?
Even zien welke banden, zal veelal weg en grindpadjes worden dus even zien voor wat goeds daarvoor is. Tips zijn welkom.
Af montering gewoon standaard, misschien cassette vervangen door een Ultegra.
Zadel zal waarschijnlijk ook wel gewisseld worden, maar eerst nog even hernieuwd wat exemplaren testen
Overige zien we later wel weer.
Shifters: SRAM SL-500
Chainset: Samox
Chainrings: 38T
Cassette: SRAM PG-1020 11/36T
met 5800 groepset is het geen geld voor z`n ding
morgen eens de Beone CX te koop zetten want wil rustig iets bijleggen al rij ik er amper op maar vind z`n kinky kleurtje wel leuk voor die ene keer dat ik erop rij
morgen eens de Beone CX te koop zetten want wil rustig iets bijleggen al rij ik er amper op maar vind z`n kinky kleurtje wel leuk voor die ene keer dat ik erop rij
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
De 3 of de 4?
De WTB Nano bandjes vind ik reuze meevallen op het asfalt en dit is nog maar de draadband. De tubeless ready vouwband zal nog wel wat soepeler lopen. Ik rij ze in ieder geval op. Alleen voor in de bergen wil ik een setje 30 a 32mm slicks erbij. Als opvolger van de Nano's staat de Schwalbe G-One 40c bovenaan de shortlist maar de vouw Nano's zijn ook nog een optie.
De WTB Nano bandjes vind ik reuze meevallen op het asfalt en dit is nog maar de draadband. De tubeless ready vouwband zal nog wel wat soepeler lopen. Ik rij ze in ieder geval op. Alleen voor in de bergen wil ik een setje 30 a 32mm slicks erbij. Als opvolger van de Nano's staat de Schwalbe G-One 40c bovenaan de shortlist maar de vouw Nano's zijn ook nog een optie.
Campagnolo Ultra Dork
De 3 vind ik wel wat
maarja eerst even de Beone proberen te verkopen
zal toch een 700euro moeten gaan brengen aangezien die splinternieuw is dus we zullen zien want zag dat Merida ook best leuke crossers maakt en die krijg ik inkoop dus nog even bezien hoe en wat maar zoals gezegd eerst even mijne verkopen
Wel mooie fietsen dat Pinnacle
maarja eerst even de Beone proberen te verkopen
zal toch een 700euro moeten gaan brengen aangezien die splinternieuw is dus we zullen zien want zag dat Merida ook best leuke crossers maakt en die krijg ik inkoop dus nog even bezien hoe en wat maar zoals gezegd eerst even mijne verkopen
Wel mooie fietsen dat Pinnacle
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Tracing_NL
- Forum-lid
Heb een frame gekocht om winter/koersfiets op te bouwen.
Alle op en aanbouw wordt italiaans (zoals het hoort )
Alle op en aanbouw wordt italiaans (zoals het hoort )
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
-
- Forum-lid
hij lijkt me een beetje stoffig..
Maak joe woar