Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Tracing_NL
- Forum-lid
Fijne jongens jullie
Wacht maar, volgende week is hij opgebouwd. Zal wel een picje posten in het (nu nog niet bestaande) " Bottecchia topic" bij Racefietsen.
Wacht maar, volgende week is hij opgebouwd. Zal wel een picje posten in het (nu nog niet bestaande) " Bottecchia topic" bij Racefietsen.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... BottecchiaTracing_NL schreef:Fijne jongens jullie
- Tracing_NL
- Forum-lid
Verrek Mijnheer Pinot je hebt gelijk . Staat trouwens nog niet veel bijzonders in. Hou jullie op de hoogte.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ook hier nog ff posten hoor.
Campa Super Record ultra torque cups en KMC EL Gold 11 speed ketting. Verder heb ik 38mm hoge 3k high gloss carbon wielen besteld (tubeless variant met Novatec 291/582SB naven). Dan kan ik binnenkort de nieuwe fiets opbouwen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
En een fotootje (of meerdere) plaatsen hier.JoostG schreef:Campa Super Record ultra torque cups en KMC EL Gold 11 speed ketting. Verder heb ik 38mm hoge 3k high gloss carbon wielen besteld (tubeless variant met Novatec 291/582SB naven). Dan kan ik binnenkort de nieuwe fiets opbouwen.
Ik heb deze week een SRAM Force22 groep gekocht en gemonteerd.
Wat schakelt dat oneindig veel beter dan m'n Ultegra 6700 groep zeg!
-
- Forum-lid
Het zou ook niet best zijn als je iedere 500 km. lek zou rijden..