Canyon
-
- Forum-lid
Heeft iemand al de nieuwe canyon aeroad al geleverd gekregen? in welke montage dan ook. De mijne zou in week 45 geleverd worden, daarna loop week 46, toen 20 november, uitgesteld naar week 49. Ik krijg vanmiddag bericht dat het week 51 gaat worden. Ik vrees dus dat ook dit het niet gaat worden. Ik kan nergens lezen/vinden dat iemand zijn nieuwe canyon aeroad heeft mogen ontvangen. Is er meer aan de hand dan alleen de afhankelijkheid van andere producenten/producten?
-
- Forum-lid
Italiaanse praktijken...zucht...waarom zijn levertijden en afspraken helaas toch altijd van die rekbare begrippen en principes in de fietsenbranche. Je zou denken dat nu de tussenhandel er tussenuit is dat je dit soort onvolkomenheden er uit zou kunnen filteren maar helaas is Canyon dus blijkbaar ook niet immuun voor dit teleurstellende praktijken. Sterkte me het wachten hopelijk krijg je hem asap binnen.fabianfondriest schreef:Heeft iemand al de nieuwe canyon aeroad al geleverd gekregen? in welke montage dan ook. De mijne zou in week 45 geleverd worden, daarna loop week 46, toen 20 november, uitgesteld naar week 49. Ik krijg vanmiddag bericht dat het week 51 gaat worden. Ik vrees dus dat ook dit het niet gaat worden. Ik kan nergens lezen/vinden dat iemand zijn nieuwe canyon aeroad heeft mogen ontvangen. Is er meer aan de hand dan alleen de afhankelijkheid van andere producenten/producten?
-
- Forum-lid
Dit is de standaard zadelpen die canyon op deze fiets monteert. Ik heb er dus niet bewust voor gekozen.brekson schreef:@christiaan25 , heb je bewust voor een zadelpen met setback gekozen ? En de welke dan ?
-
- Forum-lid
Die van mij is een slx, mss dat dit nog uitmaakt?Defected1981 schreef:Bij mij zie je niks op de bovenbuis hoor... Ook sl in mat...
-
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door fabianfondriest op 26 nov 2014 14:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Vaak zit het vast op 1 onderdeel (cassette, zadel, enz). Probeer dat te achterhalen en vraag naar een alternatief onderdeel (waar je zelf mee kunt leven), dat doet wonderen voor de levertijd
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Schandalige gang van zaken.fabianfondriest schreef: Er is meer dan genoeg contact geweest, zie hierboven. Mijn mail richting canyon laat ik achterwege vanwege de lengte.
Ik vind dat Canyon ongelofelijk snel, netjes en accuraat handelt. De bovenstaande mailwisseling bewijst dat nog maar weer eens! Als een andere fietsfabrikant überhaupt al antwoord zal dat beslist niet in deze mate zijn (laat staan de meeste FM). Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuw MTB frame krijg hoewel mijn garantie verlopen is en het maar zeer de vraag was of de "schuld" bij Canyon lag! Hulde dus wederom.....
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Toch schaal ik deze manier van leveren geenszins onder 'Duitse Degelijkheid'. Nog wel een positieve noot. Ik heb er zelf al 3 afgeleverd gehad zonder enige vorm van vertraging...
-
- Forum-lid
Ze zijn zeer snel met reageren over het algemeen. Alleen mogen ze in mijn ogen in iets eerder stadium aangeven dat ze de vermoedelijke levertijd niet gaan halen. Er heerst op dit moment ook gewoon grote teleurstelling bij mij. Week 45 levering is wat anders dan week 51, wat ze waarschijnlijk toch niet gaan halen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ik heb ook enkel uitstekende ervaringen met canyon.
Helaas was je niet eerder lid van dit forum, dan had je in dit topic al kunnen lezen dat canyon wel vaker leveringsproblemen heeft. In principe kun je er alleen van uitgaan dat een fiets die daadwerkelijk "OP VOORRAAD" staat direct geleverd kan worden. Ook geeft canyon expliciet aan bij de indicatie qua week van leveren: hierbij gaat het om de verwachte beschikbaarheidsweek bij een bestelling die vandaag geplaatst wordt.. Ben het wel met je eens dat ze je wel iets eerder op de hoogte van een vertraging kunnen brengen.
Helaas was je niet eerder lid van dit forum, dan had je in dit topic al kunnen lezen dat canyon wel vaker leveringsproblemen heeft. In principe kun je er alleen van uitgaan dat een fiets die daadwerkelijk "OP VOORRAAD" staat direct geleverd kan worden. Ook geeft canyon expliciet aan bij de indicatie qua week van leveren: hierbij gaat het om de verwachte beschikbaarheidsweek bij een bestelling die vandaag geplaatst wordt.. Ben het wel met je eens dat ze je wel iets eerder op de hoogte van een vertraging kunnen brengen.