Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

franklin
Forum-lid

Gebruikersavatar franklin 13 okt 2015 18:11

Weekje vrij en tijd om weer eens een keertje binnen te lopen bij Hopmans in Bergen op Zoom. Het is me weer niet gelukt om naar huis te gaan zonder iets te kopen. Ik vermoed dat ik me in een zo'n winkel voel als een vrouw in een schoenenzaak, dus kan er niets aan doen. Als er dan ook nog eens schoenen in de aanbieding zijn die ik al langer op mijn lijstje heb staan dan is het welhaast onmogelijk om niets te kopen. Northwave Fahrenheit 2 GTX zullen mijn voeten warm houden deze winter. Had al goede ervaringen met de MTB variant, dus wilde ze ook graag voor op de racer.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

feddesman
Forum-lid

feddesman 13 okt 2015 18:34

franklin schreef:Weekje vrij en tijd om weer eens een keertje binnen te lopen bij Hopmans in Bergen op Zoom. Het is me weer niet gelukt om naar huis te gaan zonder iets te kopen. Ik vermoed dat ik me in een zo'n winkel voel als een vrouw in een schoenenzaak, dus kan er niets aan doen. Als er dan ook nog eens schoenen in de aanbieding zijn die ik al langer op mijn lijstje heb staan dan is het welhaast onmogelijk om niets te kopen. Northwave Fahrenheit 2 GTX zullen mijn voeten warm houden deze winter. Had al goede ervaringen met de MTB variant, dus wilde ze ook graag voor op de racer.
Hopmans kost mij bijna mn huwelijk vandaag 2 x gabba en nanoflex pro gekocht gister de northwave extreme winter bij correct.Nu nog mn Craft onderkleding en gripgrab hurricane en ik ben winter klaar.
Als ze mij echt de deur uitgooid doe ik Gewoon mn outfit aan, lijkt me sterk dat ik dan nog onderkoelt raak.
Specialized Diverge Axs

bluv107
Forum-lid

bluv107 13 okt 2015 21:25

That's the spirit!
Vandaag een nieuwe accu voor mijn good old Garmin Edge 705 binnengekregen en in 5 minuten tijd in plaats van de oude gemonteerd. Bij de oude ging het licht geleidelijk uit: in de kou van afgelopen zondag was de accu al na twee uur leeg... En nu met een investering van €14 (inclusief verzenden) weer helemaal blij :P !
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Mr. R
Forum-lid

Mr. R 13 okt 2015 21:37

Nieuwe polar band voor mn Garmin sensor. Hopelijk werkt het

Soap
Forum-lid

Gebruikersavatar Soap 14 okt 2015 00:37

feddesman schreef:
franklin schreef:Weekje vrij en tijd om weer eens een keertje binnen te lopen bij Hopmans in Bergen op Zoom. Het is me weer niet gelukt om naar huis te gaan zonder iets te kopen. Ik vermoed dat ik me in een zo'n winkel voel als een vrouw in een schoenenzaak, dus kan er niets aan doen. Als er dan ook nog eens schoenen in de aanbieding zijn die ik al langer op mijn lijstje heb staan dan is het welhaast onmogelijk om niets te kopen. Northwave Fahrenheit 2 GTX zullen mijn voeten warm houden deze winter. Had al goede ervaringen met de MTB variant, dus wilde ze ook graag voor op de racer.
Hopmans kost mij bijna mn huwelijk vandaag 2 x gabba en nanoflex pro gekocht gister de northwave extreme winter bij correct.Nu nog mn Craft onderkleding en gripgrab hurricane en ik ben winter klaar.
Als ze mij echt de deur uitgooid doe ik Gewoon mn outfit aan, lijkt me sterk dat ik dan nog onderkoelt raak.
Hier de LM Gabba in Fluo en de Castelli Nanoflex Bibshort :D
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

DDX
Forum-lid HC

DDX 14 okt 2015 20:01

Gisteren mooie aanbieding bij mantel voor de stages powermeter.
Dus maar aangeschaft voor m'n slechtweerfiets zodat ik daar ook powermeter waardes heb :)

Echo
Forum-lid

Echo 14 okt 2015 20:27

Castelli Gabba 2 convertible Black, ook bij Hopmans :D
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user :like:

Soap
Forum-lid

Gebruikersavatar Soap 15 okt 2015 10:11

Met leuke korting deze flesjes eens proberen.

Abloc ARRIVE S
Afbeelding
Source
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

mrcl
Forum-lid

mrcl 15 okt 2015 12:43

Wat heb je voor het laatst NIET gekocht, aargh:

Rose heeft (lees: had) vandaag een mooie aanbieding voor de Garmin Edge 500 Bundle: EUR 128,84 ipv EUR 198,22). Op het moment dat ik nog wat gereedschap aan m'n bestelling toevoeg en de bestelling wil afronden: UITVERKOCHT.

JM_H
Forum-lid

Gebruikersavatar JM_H 15 okt 2015 13:29

Rose mailen en vragen of je er later alsnog gebruik van kan maken?
Afbeelding

veretennikov
Forum-lid

veretennikov 15 okt 2015 13:30

Soap schreef:Met leuke korting deze flesjes eens proberen.

Abloc ARRIVE S
Afbeelding
Source

Mooie bidons, rechtstreeks besteld of ergens anders met korting?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 okt 2015 13:39

Lekker onpraktisch ontwerp. Smalle onderkant, zodat de bidon tenminste door de houder heen kan stuiteren. In de foto's op de website van de fabrikant zie je dat er weinig voor nodig is om door die Elite bidonhouder naar beneden te zakken.

Kleine opening om gewicht te besparen? Laat die bidon dan gewoon thuis? Wat weegt een bidon nu en wat weegt de inhoud. Oftewel, de gewichtsbesparing door er zo'n kleine dop op te zetten is peanuts, terwijl het dagelijk gemak wel sterk afneemt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie