Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol
Als ik zie wat je in NL al krijgt als blogster op insta....
Japkejanneke.nl
- nieuwe garmin 830
- tacx wordt binnenkort opgestuurd
- canyon racefiets
- paar maandjes lang een canyon gravelfiets
- nu weer nieuwe canyon racefiets
- sportkleding
En dat allemaal voor dagelijks een foto die inmiddels allemaal op elkaar lijken.
Bijzondere wereld vind ik het.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mannen die naar vrouwen kijken zijn niet kansloos.
Mannen die het dan nodig vinden om er ongegeneerd commentaar op te geven, of zelfs punten op 10, die zijn kansloos.
Dat een man naar een mooie vrouw kijkt, lijkt me de normaalste zaak.
De commentaren die je dan soms leest op Instagram zijn van een zielig niveau. Punten zitten geven of de meest cliché uitspraken over de vrouwelijke 'rondingen'. Als je dan uit nieuwsgierigheid eens klikt op het profiel van de stoere heer, zou die zelf niet denderend scoren qua punten
Aan de andere kant, levert het de dames best wel iets op
Mannen die het dan nodig vinden om er ongegeneerd commentaar op te geven, of zelfs punten op 10, die zijn kansloos.
Dat een man naar een mooie vrouw kijkt, lijkt me de normaalste zaak.
De commentaren die je dan soms leest op Instagram zijn van een zielig niveau. Punten zitten geven of de meest cliché uitspraken over de vrouwelijke 'rondingen'. Als je dan uit nieuwsgierigheid eens klikt op het profiel van de stoere heer, zou die zelf niet denderend scoren qua punten
Aan de andere kant, levert het de dames best wel iets op
-----Vroeger---- hadden enkel de stoere matrozen of zeebonken tatoeages en daar keken we naar op, het stond hen prachtig. Nu dijen vol, armen vol, buik en rug vol is me wat teveel van het goede. Kleine/fijne prentjes/iconen vind ik wel mooi als ze een esthetisch plaatsje zijn aangebracht.Maar ik loop blijkbaar vele jaren achter.
-
- Forum-lid
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in mijn jeugdige leeftijd 18 a 20 nadacht over een tattoo[was helemaal verslaafd aan rap] maar gelukkig werd ik wijzer na het ouder worden en nu is het passe geen denken meer aan.
Ik bedoelde clicken, maar toch ook kicken. Misschien bij JapkeJanneke ook nog wat dames die willen weten of je eigenlijk wel kunt sporten zonder sporthorloge (ik heb even op haar site gekeken).
Een dame die op haar sportbh een bakje yoghurt staat te eten lijkt het bij mannen ook goed te doen. Op foto's die hier geplaatst worden kicken toch ook nogal wat mannen op gefotoshopte tailles en opgevulde borsten.
Het is in ieder geval voor een aantal vrouwen een aardig verdienmodel.
Dus ja, clicken en kicken. Onlosmakelijk met elkaar verbonden