ha ha originele foto! Leuk merk ook, die je erg weinig ziet in NL. Ben niet helemaal objectief als mede NeilPryde eigenaar... Hoe ben jij aan deze fiets gekomen? Voor zover ik weet zijn er geen NL dealers (meer).
foto van je fiets
Gek van de weg, de MTB en het gravel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leuk gedaan!!
Detailvraag: loop de buitenkabel die de onderbuis in gaat niet een beetje met een rare bocht?
Detailvraag: loop de buitenkabel die de onderbuis in gaat niet een beetje met een rare bocht?
Less is bore
Ja, kloptdaniel1975 schreef: ↑11 dec 2017 10:05 Leuk gedaan!!
Via Wiggle, zag een mooie aanbieding voorbij komen destijds. Heb tot nu toe maar twee andere NeilPrydes gezien in Nederland. Wel jammer, het zijn echt goede fietsen
En dank jullie beide
En een derde, de mijne, enkele pagina's terugNaambezet schreef: ↑11 dec 2017 17:35Ja, kloptdaniel1975 schreef: ↑11 dec 2017 10:05 Leuk gedaan!!
Via Wiggle, zag een mooie aanbieding voorbij komen destijds. Heb tot nu toe maar twee andere NeilPrydes gezien in Nederland. Wel jammer, het zijn echt goede fietsen
En dank jullie beide
Ze hebben op dit moment ook een hele leuke lijn. Ik kan mij herinneren dat ze rond 2010 wel op de Nederlandse markt actief waren. Ik ben eens een stand van ze tegengekomen op een fietsbeurs of evenement.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
- Tracing_NL
- Forum-lid
Wat kerstvlijt. Deze komt in mijn "man cave" te hangen
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooi fietsje!
-
- Forum-lid
- Supergrover
- Forum-lid HC
op 20:08 om precies te zijn....