Cervélo
-
- Forum-lid
Anaszi2.0 schreef:Ze kunnen er ook geen moer aan doen. Eerder je eigen fout, volgende keer a) langsgaan of b) met paypal betalen, zo is het verzekerd.
of c bestellen onder rembours, wel wat meer verzendkosten maar je weet wel dat je eerst krijgt voor je betaalt en bij paypal heb je toch maar een bepaalde tijd
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
thomwittendorp schreef:Anaszi2.0 schreef:Ze kunnen er ook geen moer aan doen. Eerder je eigen fout, volgende keer a) langsgaan of b) met paypal betalen, zo is het verzekerd.
of c bestellen onder rembours, wel wat meer verzendkosten maar je weet wel dat je eerst krijgt voor je betaalt en bij paypal heb je toch maar een bepaalde tijd
Wie zegt dat je krijgt waar je (aan de postbode) voor betaald?
Voor hetzelfde geld krijg je een baksteen, mooi verpakt in een doos.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Rembours werkt ook niet, je mag nl. je pakje niet eerst openmaken voordat je hebt betaald.
Ze kunnen dus van alles in het paketje stoppen.
Ik heb wel eens een achterdemper onder rembours besteld, bleek er een stuk hout in te zitten
Ze kunnen dus van alles in het paketje stoppen.
Ik heb wel eens een achterdemper onder rembours besteld, bleek er een stuk hout in te zitten
In het kader van wat heb jij voor het laast gekocht:
[img=http://img338.imageshack.us/img338/9041/dsc0485b.jpg]
Eindelijk eentje kunnen bemachtigen.
[img=http://img338.imageshack.us/img338/9041/dsc0485b.jpg]
Eindelijk eentje kunnen bemachtigen.
-
- Forum-lid
toch nog steeds voor mij een van de mooiste frames die er zijn. gefeliciteert!
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Ik zoek er ook nog altijd eentje, in 58...
-
- Forum-lid
vind t ook jammer dat ik em verkocht heb, maar mn slc-sl vink toch nog net wat mooier... en strax n mooie P erbij en je hoort mij niet meer hoor
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
Nou ik hou het rustig hoor, hij is zo ook al mooi genoeg...
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een rode vork uit de P2C/S1/S2
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een rode vork uit de P2C/S1/S2