Gelijk gedaan en kreeg vlot antwoord: helaas uitverkocht en Product van de Dag is aangepast naar Garmin Edge 1000. Heb echter al een Garmin Edge Touring en ben juist op zoek naar een 'normale' fietscomputer.JM_H schreef:Rose mailen en vragen of je er later alsnog gebruik van kan maken?
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Sha Kokken
- Forum-lid
Een paar Castelli Diluvio overschoenen.
- boswielrenner
- Forum-lid
Specialized S-works mtb shoes zwart 2016
Garmin Edge 25 voor de mtb.
Garmin Edge 25 voor de mtb.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Sweety2008
- Forum-lid
Gisteren een paar warme handschoenen
en een paar warme sokken omdat ik toch snel koude voeten krijg.
Is toch zeker nu heel hard nodig.
en een paar warme sokken omdat ik toch snel koude voeten krijg.
Is toch zeker nu heel hard nodig.
Ghost Nivolet 6LC
En even later een nieuwe e-mail dat ze er toch nog een hadden voor de actieprijs. Bestelling geplaatst voor aantal gereedschappen en daar hebben ze 'm voor de actieprijs aan toegevoegd. Mooie service!mrcl schreef:Gelijk gedaan en kreeg vlot antwoord: helaas uitverkocht en Product van de Dag is aangepast naar Garmin Edge 1000. Heb echter al een Garmin Edge Touring en ben juist op zoek naar een 'normale' fietscomputer.JM_H schreef:Rose mailen en vragen of je er later alsnog gebruik van kan maken?
- Wolfhound32
- Forum-lid
SKS multitool met kettingpoms. FM had 'm voor €12.50 in de aanbiedingsbak liggen.
@Peter, woensdag zonder SKS raceblades gereden en door en door nat. Donderdag gereden met Raceblades, het regende harder, maar veel droger gebleven. Heerlijk makkelijke spatborden. Ik ben blij met deze aankoop.
@Peter, woensdag zonder SKS raceblades gereden en door en door nat. Donderdag gereden met Raceblades, het regende harder, maar veel droger gebleven. Heerlijk makkelijke spatborden. Ik ben blij met deze aankoop.