Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op twitter geretweet via Thijs Sonneveld: mooi lijstje met het vergelijk in uitslagen tussen de twee rijdritten. Nog verrassender dan je zou verwachten.
Less is bore
Daar vreesde ik al voor bij de eerste goede prestatie, zo heb je altijd gelijk: Contador kan het niet meer want hij kan geen doping meer nemen, oei Contador rijdt goed hij moet toch doping nemen!
De tijdrit was gemaakt op de maat van de klimmers! Verleden jaar nog die cols met de auto opgereden: echt iets voor de ware klimmers a la Contador, Rodiquez, Kreuziger, enz...
Dat Mollema een slechte prestatie levert wil niet zeggen dat de anderen extrasportieve middelen genomen hebben.
Een beetje chauvinisme mag maar niet te veel ook , aub.
De tijdrit was gemaakt op de maat van de klimmers! Verleden jaar nog die cols met de auto opgereden: echt iets voor de ware klimmers a la Contador, Rodiquez, Kreuziger, enz...
Dat Mollema een slechte prestatie levert wil niet zeggen dat de anderen extrasportieve middelen genomen hebben.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
ik vond de analyse van ex-dopingpropper matschiner in het AD wel aardig:fiedoo schreef:zo heb je altijd gelijk: Contador kan het niet meer want hij kan geen doping meer nemen, oei Contador rijdt goed hij moet toch doping nemen!
Over Contador of hij dat risico zou durven nemen:Diegene die dit jaar in de laatste week het aandrurft [om een bloedtransfusie te nemen] is ernorm in het voordeel, maar neemt ook een risico.
Verder:Het is nooit officieel bewezen maar ik denkj dat iedereen die hier aanwezig is het als een vaststaand gegeven accepteert dat hij klant is geweest bij Fuentes.
Zeg het maar, ik vond het weel een grote poppekast die wel het aanzien waard was hoor.Renners die zich in het verleden van doping hebben bediend, doen dat nu waarschijnlijk nog steeds. [....] Je zou doping een psychologische verslaving kunnen noemen.
Froome kan ook "op veilig en halve kracht" nog winnen. Maar de wederopstanding van Alberto "let maar op de 3e week!" Contador, Kreuzinger, Valverde en Rodriquez was toch weer van grote klasse....
De waarheid ken ik niet ik kan alleen maar gissen. Het is leuk en vermakelijk maar geloofwaardig is het wat mij betreft allemaal niet echt.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
deze discussie doet me denken aan x-aantal jaren geleden: Boogerd was kansloos volgens de nederlandse fans omdat hij het ongedopeerd moest opnemen tegen gedopeerde spanjaarden en italianen.
Ik krijg dus zo een beetje een deja-vu gevoel.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
+1fiedoo schreef: Dat Mollema een slechte prestatie levert wil niet zeggen dat de anderen extrasportieve middelen genomen hebben.
Dat valt echt op en ik word steeds half misselijk van dat puur gespeculeer alleen op basis van uitslagen.
Laatst gewijzigd door gede op 17 jul 2013 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Eens. laten we dan in iedergeval stellen dat onze buren het in iedergeval beter voor elkaar hebbenfiedoo schreef:deze discussie doet me denken aan x-aantal jaren geleden: Boogerd was kansloos volgens de nederlandse fans omdat hij het ongedopeerd moest opnemen tegen gedopeerde spanjaarden en italianen.
Ik wordt misselijk van alle erkende dopeurs die nu gewoon met 2 jaartjes (effectief zelfs minder!) aan de kant zitten de oude truucjes herhalen. Daar wordt ik pas misselijk van!gede schreef:Dat valt echt op en ik word steeds half misselijk van dat puur gespeculeer alleen op basis van uitslagen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Niemand verplicht je om dit topic te lezen, ik zou t lekker overslaan als ik jou was. In het dopingtopic mag er lekker op los gespeculeerd worden!gede schreef:+1fiedoo schreef: Dat Mollema een slechte prestatie levert wil niet zeggen dat de anderen extrasportieve middelen genomen hebben.
Dat valt echt op en ik word steeds half misselijk van dat puur gespeculeer alleen op basis van uitslagen.
Volgens mij is iedere wielertoerist die de Stelvio wil oprijden rot vergeven van de doping. Anders kun je dit niet!elefantino schreef:Niemand verplicht je om dit topic te lezen, ik zou t lekker overslaan als ik jou was. In het dopingtopic mag er lekker op los gespeculeerd worden!gede schreef:+1fiedoo schreef: Dat Mollema een slechte prestatie levert wil niet zeggen dat de anderen extrasportieve middelen genomen hebben.
-
- Forum-lid
Sssst! Verbreek de omerta niet, fiedoo. Het zal worden onthouden.
Zou best kunnen! Dat zijn die gasten die mij altijd voorbij sjezenfiedoo schreef:Volgens mij is iedere wielertoerist die de Stelvio wil oprijden rot vergeven van de doping. Anders kun je dit niet!
We zeten dat jij een van de grote believers bent maar je komt dan ook uit het katholieke België. Vergeving na een paar Weesgegroetjes en Onze Vaders. In het calvinistische Nederland kom je daar niet mee weg. Daarvoor moet je minimaal branden in de Hel voor je zonden
-
- Forum-lid
Vrouwlief heeft voornamelijk verstand van kleding maken en lesgeven aan moeilijke jeugd maar toen ik tijdens het eten opmerkte; 'Veel Spanjaarden vandaag', was haar eerste reactie; 'Rustdag geweest zeker?'
Speculeerden wij.
Speculeerden wij.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?