Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Frank
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 aug 2014 15:50

Frank 27 nov 2014 16:47

@amclassic-fan
Eerst de rechter crankarm, enkele weken daarna de linker arm met exact het zelfde probleem.
Dit soort zaken zijn volgens mij eenvoudig te ondervangen, door de complete crank te vervangen onder de garantie. In plaats van deel voor deel.

@brekson
Canyon Ultimate CF SLX.

@Canyon
Bijzonder om te zien dat vanuit Canyon meegekeken wordt op dit forum. Ik kreeg vanmiddag een mail van Canyon mbt tot deze post. Met daarin de mededeling dat zij het jammer vinden dat ik alleen de negatieve ervaring hier deel in deze post.
Om Canyon tegemoet te komen, benadruk ik nogmaals dat ik mijn Canyon een topfiets vind waar ik erg blij mee ben. Zoals gezegd een topfiets voor een relatief lage prijs.

Mijn negatieve ervaring met Canyon zit hem in de nazorg, hier zie ik veel verbeter mogelijkheden. Waardoor de nazorg in de toekomst past bij de kwaliteit van de fietsen van Canyon. Dat vind ik nu niet het geval, dit doet nu afbreuk aan Canyon.

jorisdw88
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 apr 2014 22:42

jorisdw88 27 nov 2014 17:20

even een warme oproep:

Ik ben in de markt voor een ultamate CF SL maar weet niet goed of ik voor de 56 of 58 moet gaan.
De configurator geeft 56 aan maar als ik dan naar de TT en HT lengten kijk lijken deze mij wat de klein.
Momenteel rij ik met trek madone H2 geo maat 56.

Zijn er toevallig mensen Regio Antwerpen- Mechelen die ervoor openstaan om mij even een kijkje te laten nemen naar hun SL of SLX (zelfde geo) maat 56 of 58 en eventueel eens enkele meters mee te rollen :)?

Alvast bedankt!

andere Tips zijn ook welkom ;-)

brekson
Forum-lid
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 27 nov 2014 17:48

Tip , ik ben zelf al 2x in Koblenz geweest
Mooie trip , de moeite waard eens je er bent, en je rijdt met een tevreden gevoel terug omdat je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen
En met wat chance kan je de fiets mee pakken, is mij iig 2x gelukt
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 27 nov 2014 22:49

tomtom schreef:
arnoudrace schreef:
bobkat19 schreef:En dan over tot de orde(r) van de dag. Ik heb gisteren een Inflite AL 9.0 besteld. Levering staat gepland voor volgende week. Ben benieuwd, lijkt me een vette bike!
Kan ik bevestigen! Gisteren weer lekker vies geworden op de cyclocross training op de club:

Afbeelding
Mooie fiets! Ik blijf het zonde vinden dat Canyon de kabels niet binnendoor laat lopen, veel fraaier toch?
De schakelkabels lopen voor Inflite door de onderbuis, remkabels idd buitenlangs en daardoor eenvoudig te vervangen/ onderhouden. Ook wanneer je hydraulisch zou gaan.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

koos1978
Forum-lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 10 jun 2013 20:31

koos1978 28 nov 2014 13:26

Canyon-eigenaren,

Ik wil een Ultimate CF SLX frameset gaan kopen. Nu wil ik toch wel graag een klein proefritje maken, en niet helemaal naar Koblenz rijden.
Is er hier iemand die een SL of SLX heeft die daar aan mee wil werken? Het zou gaan om de maat 2XL maar een XL zou ook goed zijn. En als we toch aan het vragen zijn, het liefst in de buurt van Pijnacker. Als het bijvoorbeeld een uur rijden is, is dat geen probleem. Ik heb er zelf wel wat voor over.

Ik hoor graag van jullie!

fabianfondriest
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 nov 2014 15:47

fabianfondriest 01 dec 2014 17:35

De nieuwe CANYON AEROAD CF SLX 9.0 SL is afgelopen vrijdag geleverd. Het is het wachten waard geweest, hij ziet er fantastisch uit. Keurig en degelijk verpakt en monteren was simpel en eenvoudig. Ik had een paar kleine vragen en kreeg daar snel en direct antwoord op. Ik wil graag snel een foto plaatsen....... hoe gaat dat snel een eenvoudig??

ARB
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2013 23:25

ARB 01 dec 2014 18:05

Fabian. T'is vragen om de bekende weg, maar.........we zijn wel nieuwsgierig naar de beelden. :D
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2

fabianfondriest
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 nov 2014 15:47

fabianfondriest 01 dec 2014 18:33

ik weet het... het is al meerdere keren gepost hierop....geen tijd, en geen zin om forum door te spitten.
Ik dacht even snel foto erop, helaas.

Fwillems
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 30 aug 2014 09:52

Fwillems 01 dec 2014 19:53

Post maar een foto ! Zit nog te wachte op de mijne !

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3204
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 01 dec 2014 20:24

Hoe je een foto plaatst is hier te lezen

Defected1981
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53

Defected1981 01 dec 2014 22:15

Installeer tapatalk op je smartphone of ipad. Super easy....

brekson
Forum-lid
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 01 dec 2014 23:46

fabianfondriest schreef:De nieuwe CANYON AEROAD CF SLX 9.0 SL is afgelopen vrijdag geleverd. Het is het wachten waard geweest, hij ziet er fantastisch uit. Keurig en degelijk verpakt en monteren was simpel en eenvoudig. Ik had een paar kleine vragen en kreeg daar snel en direct antwoord op. Ik wil graag snel een foto plaatsen....... hoe gaat dat snel een eenvoudig??
Proficiat. De mijne zou binnen de week geleverd worden
Zet jij er maar al een mooie foto op
Dat verzacht :P
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Plaats reactie