Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

codex
Forum-lid

codex 22 okt 2015 11:22

Ik zelf 2 Swalbe marathon racer bandjes voor mijn lichte hybride.Fijne bandjes zijn het. :like:

Speciaal voor diegegene die zo'n hidemybell(zie hierboven) of een andere bel,hebben gekocht ...dit plaatje uit 1979.(voor de oudere jongeren onder de fietsers dus.Voor de jongeren onder ons:Zo kan het dus ook. Lekker degelijk clipje.Met voldoende kleren aan. :like:
Hierstonden de discoboys op te dansen.Hoorde ik dus niet bij :)
Waarschuwing:>dit nummer gaat dus vandaag geheid niet meer uit "je kop". ;)

https://www.youtube.com/watch?v=kU9faERbno0

PS je kan dit nummer ook zingende gebruiken.. als je geen bel hebt en iemand wil attenderen voor je.

i-mac

i-mac 22 okt 2015 11:31

2 BBB Autotank XL bidons gekocht. Maar ze vallen me tegen. Je moet wel heel hard knijpen om een teugje te kunnen drinken. Heb deze BBB's gekozen omdat de ventiel van de Camelbak bidons nogal moeilijk volledig proper te krijgen zijn.

Ga eens contact opnemen met BBB.

Edit : Ik ontving zeer snel een reactie op mijn mail. Blijkbaar was de gebruikswijze van de bidon niet goed voorzien op de bidon. Dat werd nu in de mail uitgelegd (ventiel moet worden uitgetrokken). Dat lijkt nu idd beter te gaan, al heb ik nog steeds de indruk dat ik behoorlijk hard moet knijpen om te kunnen drinken.

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 22 okt 2015 19:41

i-mac schreef:2 BBB Autotank XL bidons gekocht. Maar ze vallen me tegen. Je moet wel heel hard knijpen om een teugje te kunnen drinken. Heb deze BBB's gekozen omdat de ventiel van de Camelbak bidons nogal moeilijk volledig proper te krijgen zijn.

Ga eens contact opnemen met BBB.

Edit : Ik ontving zeer snel een reactie op mijn mail. Blijkbaar was de gebruikswijze van de bidon niet goed voorzien op de bidon. Dat werd nu in de mail uitgelegd (ventiel moet worden uitgetrokken). Dat lijkt nu idd beter te gaan, al heb ik nog steeds de indruk dat ik behoorlijk hard moet knijpen om te kunnen drinken.
ventielen van camelbaks kun je van de bidons verwijderen (om schoon te maken of eventueel in de vaatwasser te stoppen), wist je dat?

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 22 okt 2015 20:04

Cube2000 schreef:
Sweety2008 schreef:Gisteren een paar warme handschoenen

Welke handschoenen zijn het en heb je ze al kunnen testen? Ben zelf ook op zoek naar wat warmere handschoenen.
Ze zijn idd van Sportful en nee ze hebben geen stiksel en vervelende naden aan de binnenkant.
Ghost Nivolet 6LC

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 22 okt 2015 20:19

Cube2000 schreef:BBB missing link tool
Afbeelding
SKS raceblade spatborden
Afbeelding
Is dit makkelijk te monteren? Of moet ik eerst de halve fiets uit elkaar halen?
Ghost Nivolet 6LC

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 22 okt 2015 20:21

Afbeelding

Voor mijn sporthybride fiets zo glij ik bij vochtig weer en regen niet meer van de pedalen.
Ghost Nivolet 6LC

marcelb
Forum-lid

marcelb 22 okt 2015 21:30

Park Tool interne kabeltrekset IR-1, setje originele Campagnolo binnen- en buitenkabels, cassette Shimano 105 11-speed 12-25, cassette Campagnolo Chorus 11-speed 12-25, KMC ketting X11 EL en KMC ketting X11.93. Snel geleverd door Mantel :winkthumb:
Real men wear blûk!!! Marcel

Cube2000
Forum-lid

Cube2000 22 okt 2015 22:56

Sweety2008 schreef:
Cube2000 schreef: SKS raceblade spatborden
Heb ze er nog niet op kunnen zetten want m'n fiets staat bij de fietsenmaker. Monteren zou niet moeilijk moeten zijn en op youtube staat er ook een filmpje over hoe je ze erop zet.
Cannondale

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 22 okt 2015 23:08

Cube2000 schreef:
Sweety2008 schreef:
Cube2000 schreef: SKS raceblade spatborden
Heb ze er nog niet op kunnen zetten want m'n fiets staat bij de fietsenmaker. Monteren zou niet moeilijk moeten zijn en op youtube staat er ook een filmpje over hoe je ze erop zet.
Oké
Ghost Nivolet 6LC

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 23 okt 2015 08:29

Deze raceblades (xl) van SKS zijn overigens makkelijker te monteren Sweety. Je haakt ze wanneer nodig met rubbertjes aan je voorvork of seatstay. Makkelijk aan te brengen, makkelijk te verwijderen.

Afbeelding

i-mac

i-mac 23 okt 2015 12:47

monsieurpinot schreef:
ventielen van camelbaks kun je van de bidons verwijderen (om schoon te maken of eventueel in de vaatwasser te stoppen), wist je dat?
Dat wist ik, maar ik heb ontdekt dat er toch nog veel vuil in de ventielen blijft zitten. Ik nam een wattenstaafje en kon zo nog veel vuil uit het ventiel halen. Dat zal wel schimmel zijn, en kan in die kleine hoeveelheid wel weinig kwaad. Maar het ziet er wel niet uit.
Vandaar dat ik nu de bidon van BBB wou proberen.

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 23 okt 2015 14:24

i-mac schreef:
monsieurpinot schreef:
Dat wist ik, maar ik heb ontdekt dat er toch nog veel vuil in de ventielen blijft zitten. Ik nam een wattenstaafje en kon zo nog veel vuil uit het ventiel halen. Dat zal wel schimmel zijn, en kan in die kleine hoeveelheid wel weinig kwaad. Maar het ziet er wel niet uit.
Vandaar dat ik nu de bidon van BBB wou proberen.
:shock: ik zal de mijnen ook eens goed inspecteren

Plaats reactie