Hele mooie setup met die Reynolds wielen! Daar ben ik wel fan van. Mooie velghoogte ook.
foto van je fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie Scott. Veel te druk, lelijke bidonhouders en crank (imho uiteraard), maar ik blijf de lijnen en eigenschappen van die Addict erg mooi vinden.
Less is bore
bidonhouders vind ik goed meevallen, dat van veel te druk geef ik je gelijk, DOOR ik heb dezelfde wielen en heb als start de stickers met duitse vlagjes eraf gehaald, dat verlucht al enorm wat (omdat mijn fiets voor de rest black on black logo's heeft heb ik de rest van de stickers er voor even opgehouden)daniel1975 schreef: ↑16 feb 2018 18:26 Mooie Scott. Veel te druk, lelijke bidonhouders en crank (imho uiteraard), maar ik blijf de lijnen en eigenschappen van die Addict erg mooi vinden.
maar deze scott in de kleurenstelling van het htc highroad columbia van indertijd blijft imho echt prachtig, top fiets heb je daar!
Het gaat er mij ook om dat de fiets lekker fietst. Frame oogde mij in het begin ook erg druk, maar vind m eigenlijk steeds mooier worden. Ook heb ik eindelijk de juiste zit te pakken. Ach, stickertjes kan ik altijd nog weghalen.Drkjv schreef: ↑16 feb 2018 20:05bidonhouders vind ik goed meevallen, dat van veel te druk geef ik je gelijk, DOOR ik heb dezelfde wielen en heb als start de stickers met duitse vlagjes eraf gehaald, dat verlucht al enorm wat (omdat mijn fiets voor de rest black on black logo's heeft heb ik de rest van de stickers er voor even opgehouden)daniel1975 schreef: ↑16 feb 2018 18:26 Mooie Scott. Veel te druk, lelijke bidonhouders en crank (imho uiteraard), maar ik blijf de lijnen en eigenschappen van die Addict erg mooi vinden.
maar deze scott in de kleurenstelling van het htc highroad columbia van indertijd blijft imho echt prachtig, top fiets heb je daar!
Daarnaast is het een klein frame waardoor de bidonhouders wellicht iets meer opvallen, evenals het zadeltasje
Thanks! Ik ben er ook wel fan van
Vandaag even een betere foto geschoten tijdens een rit
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sjiek!
Zou wel voor zwarte banden kiezen om er een meer homogeen geheel van te maken. Het beige past nu niet buj het gloss zwart en rood.
Zou wel voor zwarte banden kiezen om er een meer homogeen geheel van te maken. Het beige past nu niet buj het gloss zwart en rood.
Less is bore
Met Daniel eens, maar de fiets oogt weer helemaal nieuw met de nieuwste decals. Ik had een TCR SL uit 2013. Zijn echt topfietsen. Veel plezier van je (ver)nieuw(d)e fiets!
Gek van de weg, de MTB en het gravel
-
- Forum-lid
Mijn van Nicholas is nu precies zoals ik hem hebben wil!