Klopt, spijtig wel maar bon; genoeg keuze op de markt.tornadotom schreef: ↑28 feb 2023 11:35 Mijn werkgever heeft de keuze gemaakt om via 'Lease-a-bike' te werken. Daar zit Canyon (nog) niet bij aangesloten.
Specialized
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, wel een nieuwe Specialized Supercaliber…..
#betergoedgejatdanslechtbedacht
#betergoedgejatdanslechtbedacht
Less is bore
Laat gelezen : Is een lastige : kennis met een bikeshop die dan zelf een canyon aankoopt en mij zogezegd op papier een fiets doet leasen die in zijn boekhouding komt , of zoiets toch. Vind het zelf wat omslachtig, en dan maar niet gedaan.tornadotom schreef: ↑27 feb 2023 16:32Kun je me bijpraten over de trucjes? Ik heb het er wellicht wel voor over! Ik heb al enkele servicepunten benaderd (via mail) maar ze zijn nogal stellig over dat het niet kan... Leasen is wel een mooie constructie, het is goedkoper dan zelf aanschaffen! Bij mij gaat het om een tweede (eigenlijk derde) fiets en wil graag bij Canyon blijven, maar dit gaat een uitdaging worden!
-
- Forum-lid
Maar wat als je vooral op de weg rijdt, heel af en toe een onverharde strook pakt, graag een iet wat minder sportieve positie op de fiets wilt? Dan is een endurance toch de perfecte fiets? Wie heeft er nou 45 mm banden als je fiets zoals ik hierboven beschrijf? Dan is 32 meer dan genoeg (en lekker comfortabel).
In het algemeen: de drie categorieën racefiets van de laatste jaren (klim, aero, endurance) lijkt sowieso te vervagen. Bestaat de Venge nog of is die ingehaald door de Tarmac? Steeds meer ‘klim’ fietsen kunnen bredere banden aan.
In het algemeen: de drie categorieën racefiets van de laatste jaren (klim, aero, endurance) lijkt sowieso te vervagen. Bestaat de Venge nog of is die ingehaald door de Tarmac? Steeds meer ‘klim’ fietsen kunnen bredere banden aan.
Michiel
-
- Forum-lid
Maar wat als je vooral op de weg rijdt, heel af en toe een onverharde strook pakt, graag een iet wat minder sportieve positie op de fiets wilt? Dan is een endurance toch de perfecte fiets? Wie heeft er nou 45 mm banden als je fiets zoals ik hierboven beschrijf? Dan is 32 meer dan genoeg (en lekker comfortabel).
Michiel
als endurance bike raden ze bij specialized den Athos aan.
zou enorm comfrotabel rijden en ideaal zijn.
toch volgens mijn FM.
ben nu eenmaal niet echt fan van die fiets
roubaix ook niet zo erg, is gelijk mossel nog vis
en een nieuwe diverge zie ik ook niet zitten.
mijn 2018 model heb ik de futurshoh al met een spacer uitgeschakeld.
op rollen echt frustrerend, en op de weg mis ik die stuurvering niet, ook op kasseien niet.
zou enorm comfrotabel rijden en ideaal zijn.
toch volgens mijn FM.
ben nu eenmaal niet echt fan van die fiets
roubaix ook niet zo erg, is gelijk mossel nog vis
en een nieuwe diverge zie ik ook niet zitten.
mijn 2018 model heb ik de futurshoh al met een spacer uitgeschakeld.
op rollen echt frustrerend, en op de weg mis ik die stuurvering niet, ook op kasseien niet.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
-
- Forum-lid
De Aethos (met een e'tje er tussen) begint bij 5600 euro, de Roubaix bij 2850,- Dat is nogal een verschil...Dan verlies je heel wat endurance rijders. Wel een prachtige fiets, die Aethos.
De Roubaix vind ik erg lelijk, met die uitstekende vin onder de zadelbuis, maar dat is persoonliijk.
De Roubaix vind ik erg lelijk, met die uitstekende vin onder de zadelbuis, maar dat is persoonliijk.
Michiel