Cervélo
-
- Forum-lid
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 11 nov 2008 17:05
wat n monster zeg... en die prijzen.. wauww
lol
lol
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
-
- Forum-lid
- Berichten: 610
- Lid geworden op: 20 jul 2009 00:08
met al die lichte onderdelen kost het nog veel moeite om hem uci legaal te maken
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
- Forum-lid
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 28 jun 2008 19:56
Vind hem persoonlijk niet echt WOW....
Ja hij is licht, maar voor de rest kan de kader me maar weinig boeien.
Ja hij is licht, maar voor de rest kan de kader me maar weinig boeien.
+1
BB stijfheid zou beter zijn (TBD), gewicht is laag........tja voor 9800 Euro mag je wel IETS verwachten
300 frames per jaar worden er maar gemaakt dus de kans dat een particulier hem kan kopen is nihiel. Vraag is of een particulier dit wel wil kopen (Assurance verzekering gaat maar tot 10.000 )
Meer een prestige project voor Profs voor dit moment. Waarschijnlijk gaat Cervelo bepaalde dingen later doorvoeren naar de 'normale' frames.
Mvg, Zorro
BB stijfheid zou beter zijn (TBD), gewicht is laag........tja voor 9800 Euro mag je wel IETS verwachten
300 frames per jaar worden er maar gemaakt dus de kans dat een particulier hem kan kopen is nihiel. Vraag is of een particulier dit wel wil kopen (Assurance verzekering gaat maar tot 10.000 )
Meer een prestige project voor Profs voor dit moment. Waarschijnlijk gaat Cervelo bepaalde dingen later doorvoeren naar de 'normale' frames.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dit snap ik niet helemaal.
Op wat details na is het toch gewoon dezelfde vormgeving van een R3 of R3SL?
Dat het een saaie bedoeling is in het zwart met een weinig fantasierijke afmontage ben ik met jullie eens.
Maar vanwege een kleurtje zeggen dat ie niet echt wow is en dat het kader je niet kan boeien is een beetje oppervlakkig.
Ik vind het een heel erg mooi frame in meerdere opzichten.
Alleen jammer dat ze nog steeds de grafische afdeling nog niet hebben vervangen bij Cervélo.
Op wat details na is het toch gewoon dezelfde vormgeving van een R3 of R3SL?
Dat het een saaie bedoeling is in het zwart met een weinig fantasierijke afmontage ben ik met jullie eens.
Maar vanwege een kleurtje zeggen dat ie niet echt wow is en dat het kader je niet kan boeien is een beetje oppervlakkig.
Ik vind het een heel erg mooi frame in meerdere opzichten.
Alleen jammer dat ze nog steeds de grafische afdeling nog niet hebben vervangen bij Cervélo.
Ik heb de frames niet heel goed bestudeerd, maar ik zie zo op het eerste oog geen verschil met een R3SL.
Matzwart oogt saai, maar ja, je kunt zo'n fiets niet dik gaan spuiten, zonde van de grammen verf die er daardoor bijkomen.
Dus ik heb niet echt een wow reactie...frame ziet er wat mij betreft niet spectaculair uit, "gewoon" een lichtere R3. 700 gram voor een frame vind ik dan wel weer wow
Matzwart oogt saai, maar ja, je kunt zo'n fiets niet dik gaan spuiten, zonde van de grammen verf die er daardoor bijkomen.
Dus ik heb niet echt een wow reactie...frame ziet er wat mij betreft niet spectaculair uit, "gewoon" een lichtere R3. 700 gram voor een frame vind ik dan wel weer wow
-
- Forum-lid
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 11 nov 2008 17:05
maar cervelo doet t toch niet voor de mooi, toch ?!
kleurtje is niet belangrijk, anders dan dat ze 30gram kunnen besparen door bepaalde kleuren wel- of niet te gebruiken...
qua techniek van carbon ed gaat dit erg ver, dat vind ik met name wauw, en dat je daardoor zoooo een licht frame kan construeren is n mooi staaltje van heel veel tezamen...
veel anderen kijken al snel naar t uiterlijk of zelfs alleen daar naar en ik ben zeker niet heilig, ik kijk er ook naar, maar geef daarnaast ook geen bedragen uit aan een fiets zoals de 5 kost
jj
kleurtje is niet belangrijk, anders dan dat ze 30gram kunnen besparen door bepaalde kleuren wel- of niet te gebruiken...
qua techniek van carbon ed gaat dit erg ver, dat vind ik met name wauw, en dat je daardoor zoooo een licht frame kan construeren is n mooi staaltje van heel veel tezamen...
veel anderen kijken al snel naar t uiterlijk of zelfs alleen daar naar en ik ben zeker niet heilig, ik kijk er ook naar, maar geef daarnaast ook geen bedragen uit aan een fiets zoals de 5 kost
jj
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!