Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
staat er in de topic titel dat het hier per se over fietsgerelateerde aangekochte zaken moet gaan?
Bij dat soort pannen krijg ik visioenen van een scharrelkippetje in rode wijn, daube, gestoofde runderrollade, etc., een en ander in goed gezelschap weg te spoelen met een mooie fles... (bij voorkeur na in lekkere rit in herfstige omstandigheden
Helaas blijkt de maat 45 te ruim te wezen, ondanks aanhouden van de maten op de site en de gemeten voet lengte.Soap schreef:Met een mooie aanbieding alvast mooie slofjes voor a.s. seizoen gescoord.
Ze mogen dus retour, of ik moet iemand hier gelukkig kunnen maken ermee?
Het was hier algemeen bekend dat je koopziek bent, maar het neemt nu wel groteske vormen aanmonsieurpinot schreef:staat er in de topic titel dat het hier per se over fietsgerelateerde aangekochte zaken moet gaan?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha! (koopziekte valt gelukkig erg mee, want alleen fietsgerelateerd )bluv107 schreef:Het was hier algemeen bekend dat je koopziek bent, maar het neemt nu wel groteske vormen aanmonsieurpinot schreef:staat er in de topic titel dat het hier per se over fietsgerelateerde aangekochte zaken moet gaan?
- Infinito GB
- Forum-lid
Je kan er altijd nog ouderwets je ketting in uitkoken met petroleum. Zag ik vroeger mijn vader nog wel eens doen.
Nieuwe Thule fietstassen voor mijn stadsfiets. Na vele jaren trouwe dienst is er één van de oude fietstassen gescheurd. En een Garmin Snelheid/cadans sensor.
-
- Forum-lid HC
Was dat pertoleum of kettingvet. Dat eerste is geschikt voor schoonmaken maar niet heel geschikt voor op een fornuis (tenzij je vader ambities had aan menselijke fakkel).Je kan er altijd nog ouderwets je ketting in uitkoken met petroleum. Zag ik vroeger mijn vader nog wel eens doen.
Kettingvet was vroeger redelijk gebruikelijk en die blikken moesten inderdaad op het fornuis (en stinken deed het ook)
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik moest meteen aan Kees0251 denken