foto van je fiets
Mooie fiets flowik. Mooie kleur ook. Mijn nieuwe fiets staat ook te trappelen om los te mogen.Ik moet hem nog wel even klaar maken met nieuwe wielen e.d.
Maar eerst maar eens wachten tot al dat zout is weggespoeld/weggeregend van de wegen. Die zijn helemaal wit door het zout(het stuift er gewoon over, zoveel hebben ze erop gestrooid de laatste dagen).
Veel koersplezier en goede uitslagen!
Maar eerst maar eens wachten tot al dat zout is weggespoeld/weggeregend van de wegen. Die zijn helemaal wit door het zout(het stuift er gewoon over, zoveel hebben ze erop gestrooid de laatste dagen).
Veel koersplezier en goede uitslagen!
Heel fraai racebeest....flowik schreef: ↑28 feb 2018 17:22 Eindelijk heb ik mijn fiets dan, Een Specialized Allez Sprint. Afgebouwd met een Ultegra R8000 groepset en TurnR 50mm Full Carbon clinchers (Handgespaakt door locale fietsenmaker)
Moeten wel nog een paar dingen gebeuren, een goeie bikefit & het afzagen natuurlijk .
Fiets is bedoeld voor koers
Gek van de weg, de MTB en het gravel
-
- Forum-lid
Ha Paul
Weet jij wat de karakteristieken van het frame zijn.
tour/endurance of race?
Met vriendelijke groet
Mark van Bemmel
Weet jij wat de karakteristieken van het frame zijn.
tour/endurance of race?
Met vriendelijke groet
Mark van Bemmel
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Die seatpack bevalt uit-ste-kend! Is misschien wat groot als ie helemaal volgeramd zit, (16L) maar niet in de weg.
Waterdicht is ook echt fijn.
Ortlieb heeft dit seizoen ook de seatpack M. Die is een maatje kleiner in 11L.
https://www.mantel.com/ortlieb-seat-pac ... N0YXJ0OA==
Waterdicht is ook echt fijn.
Ortlieb heeft dit seizoen ook de seatpack M. Die is een maatje kleiner in 11L.
https://www.mantel.com/ortlieb-seat-pac ... N0YXJ0OA==
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
Frame nieuw gekocht, eigenlijk voor de verkoop, maar vond het toch wel mooi frame en besloten zelf maar op te bouwen.
2013 Trek Superfly 100 pro sl (21inch)
Fox terralogic
XT 1-11 DI2
Komend weekend eerste rit ben vooral benieuwd naar de terralogic, eenmaal los gereden wel een fijne vork wat ik zo lees op het www.
2013 Trek Superfly 100 pro sl (21inch)
Fox terralogic
XT 1-11 DI2
Komend weekend eerste rit ben vooral benieuwd naar de terralogic, eenmaal los gereden wel een fijne vork wat ik zo lees op het www.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Nieuw speelgoed
Bij mijn fietsenmaker een frame naar eigen ontwerp laten spuiten. Tekeningetje aangeleverd ouderwets op papier en ingekleurd met potlood. Lettertype lang over getwijfeld, maar uiteindelijk voor deze gekozen. Tijdens het wachten de afmontage bepaald (Campagnolo Record EPS, Fulcrum Racing Quattro Carbon). En nu helemaal fietsklaar
Paar veranderingetjes komen er nog aan; er gaat nog een spacer af, het zadel is tijdelijk omdat de zadelpen nog niet overweg kan met ovale zadelrails, andere bandjes en de computer wordt nog een Garmin 820. Hopelijk vandaag nog de eerste kilometers maken.
Mocht het frame bekend voorkomen; dit is ook op de markt als S1Neo 799 en Guerciotti Eureka Air.
Nog leuk plaatje van mijn "oude" racer, nieuwe racefiets en mijn mountainbike. Je hoeft niet te raden wat mijn favoriete kleur is voor fietsen
Bij mijn fietsenmaker een frame naar eigen ontwerp laten spuiten. Tekeningetje aangeleverd ouderwets op papier en ingekleurd met potlood. Lettertype lang over getwijfeld, maar uiteindelijk voor deze gekozen. Tijdens het wachten de afmontage bepaald (Campagnolo Record EPS, Fulcrum Racing Quattro Carbon). En nu helemaal fietsklaar
Paar veranderingetjes komen er nog aan; er gaat nog een spacer af, het zadel is tijdelijk omdat de zadelpen nog niet overweg kan met ovale zadelrails, andere bandjes en de computer wordt nog een Garmin 820. Hopelijk vandaag nog de eerste kilometers maken.
Mocht het frame bekend voorkomen; dit is ook op de markt als S1Neo 799 en Guerciotti Eureka Air.
Nog leuk plaatje van mijn "oude" racer, nieuwe racefiets en mijn mountainbike. Je hoeft niet te raden wat mijn favoriete kleur is voor fietsen