Canyon
-
- Forum-lid
To each his own, de vork is dezelfde als in de CF SL en CF SLX modellen en persoonlijk vind ik de vork juist één van de meest aansprekende en visueel fraaie features van deze AL SLX.gaisdergerman schreef:Vind de vork van deze Canyon niet zo mooi. Maar hij zal verder prima rijden denk ik [WHITE SMILING FACE]
Op de foto komt hij er inderdaad niet helemaal lekker uit en Ik denk dat de overall lijn ook nog een beetje verstoord wordt door de totale huidige 'hoogte' van de voorzijde van het frame en daar wordt binnenkort nog wat aan gewerkt.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mee eens.,. rijd zelf met de 2013 ultimate AL. Naar volle tevredenheid. super frame. en met 40mm veltec speed al wielen (tikje zwaar just like me), oogt t mooi. Maar die 2014 modellen hebben meer streepjes, ogen wat drukker daardoor.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- ldtriatleet
- Forum-lid
Kan je foto plaatsen van je Inflite?bobkat19 schreef:Vandaag mijn Inflite AL 9.0 binnen gekregen. Weliswaar drie weken later dan aanvankelijk gepland, maar wel netjes in de daarna aangegeven week 49. Van het weekend maar eens proberen!
En bevalt hij goed?
- arnoudrace
- Forum-lid
Leuk man, 2e Inflite op forum of zijn er meer al? Die van mij dit weekend ideaal om mee te nemen fam weekendje Ameland, fietskar trekken en toch overal kunnen (door) rijden.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Poeh, was een moeilijke vrijdag/zaterdag met die extra 10% korting op de outlet. Kon er maar met moeite van afblijven.
https://www.canyon.com/nl/outlet/articl ... o=A1040511
Maar ik wil toch echt bij Shimano blijven. Dus als er nog een L'tje in de outlet komt met Durace, dan is die voor mij.
https://www.canyon.com/nl/outlet/articl ... o=A1040511
Maar ik wil toch echt bij Shimano blijven. Dus als er nog een L'tje in de outlet komt met Durace, dan is die voor mij.
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
Nou, ik wordt al minder enthousiast over Canyon....dnmvisser schreef:Heb flink open kwijlen op de fietsen van de Katusha en Movistar teams dit jaar en besloten voor de Aeroad CF SLX te gaan. Hij verscheen op 29 augustus in de webshop en heb 'm diezelfde middag nog besteld.dezwartevanbrakel schreef:Idd lange wachttijd...maar het is nu winterperiode, maakt eigenlijk niet veel uit...begin nieuwe seizoen, nieuwe fiets...zal er nog genoeg kunnen mee rijden dus een paar maand wachten op zo een mooie fiets maakt het alleen maar spannender...geduld is een mooie deugd, niet ?
Het is mn eerste canyon aankoop dus ben benieuwd wel hoe alles zal verlopen...tot nutoe al correcte service op al mn vragen...
Zou de tweede week van november geleverd worden, dus ruim 2 maanden levertijd. Maar het enige wat ik kreeg deze week was een e-mail van Canyon met het bericht dat hij nog twee weken later komt...
Nouja. Ik troost me maar met de gedachte dat als je hem nu bestelt diezelfde fiets ruim 5 maanden levertijd heeft. Dan zit je er dus nog in april op te wachten terwijl het dan waarschijnlijk al superlekker weer is....
29 augustus: besteld, ETA week 46 (10 november)
13 november: e-mail, 2 weken vertraagd
28 november: e-mail, fiets is op de 'ombouw zone' vanwege specificatiewijziging (ik had een andere cassette gekozen), en zal binnen enkele dagen klaar zijn voor verzending.
15 december: e-mail, wachten nog op informatie uit fabriek wanneer fiets daadwerkelijk wel geleverd kan worden (???)
16 december: e-mail, nieuwe ETA: week 9 2015 (23 februari)
Ook lekker om te lezen dat al die mensen hier hun CF SLX al in huis hebben...
Zal binnenkort effe een fotootje plaatsen. Hij bevalt uitstekend. Nu twee keer mee op het parcours in Zeist geweest. Wel effe wennen voor de armspieren, zo weinig vering, maar hij rijdt zeer goed. Schijfremmen werken ook voortreffelijk.ldtriatleet schreef:Kan je foto plaatsen van je Inflite?bobkat19 schreef:Vandaag mijn Inflite AL 9.0 binnen gekregen. Weliswaar drie weken later dan aanvankelijk gepland, maar wel netjes in de daarna aangegeven week 49. Van het weekend maar eens proberen!
En bevalt hij goed?
Het verbaasd me dat iedereen zo makkelijk over de lange / onbetrouwbare levertijden heen stapt.dnmvisser schreef:Nou, ik wordt al minder enthousiast over Canyon....dnmvisser schreef:Heb flink open kwijlen op de fietsen van de Katusha en Movistar teams dit jaar en besloten voor de Aeroad CF SLX te gaan. Hij verscheen op 29 augustus in de webshop en heb 'm diezelfde middag nog besteld.dezwartevanbrakel schreef:Idd lange wachttijd...maar het is nu winterperiode, maakt eigenlijk niet veel uit...begin nieuwe seizoen, nieuwe fiets...zal er nog genoeg kunnen mee rijden dus een paar maand wachten op zo een mooie fiets maakt het alleen maar spannender...geduld is een mooie deugd, niet ?
Het is mn eerste canyon aankoop dus ben benieuwd wel hoe alles zal verlopen...tot nutoe al correcte service op al mn vragen...
Zou de tweede week van november geleverd worden, dus ruim 2 maanden levertijd. Maar het enige wat ik kreeg deze week was een e-mail van Canyon met het bericht dat hij nog twee weken later komt...
Nouja. Ik troost me maar met de gedachte dat als je hem nu bestelt diezelfde fiets ruim 5 maanden levertijd heeft. Dan zit je er dus nog in april op te wachten terwijl het dan waarschijnlijk al superlekker weer is....
29 augustus: besteld, ETA week 46 (10 november)
13 november: e-mail, 2 weken vertraagd
28 november: e-mail, fiets is op de 'ombouw zone' vanwege specificatiewijziging (ik had een andere cassette gekozen), en zal binnen enkele dagen klaar zijn voor verzending.
15 december: e-mail, wachten nog op informatie uit fabriek wanneer fiets daadwerkelijk wel geleverd kan worden (???)
16 december: e-mail, nieuwe ETA: week 9 2015 (23 februari)
Ook lekker om te lezen dat al die mensen hier hun CF SLX al in huis hebben...
Ik begrijp best dat er eventueel 2 a 3 weken levertijd op kan zitten, beetje monteur bouwt een fiets in een uur op daar kan het niet aan liggen.
Blijkbaar zijn ze bang om een voorraad frames in de schappen te hebben.