foto van je fiets
Mooi peter1981 !
Ik denk dat we vandaag (bijna) allemaal onze zomerfiets hebben uitgelaten
Mooi, functioneel en comfortabel, die lage velgen. Laat je niet verleiden om met de mode mee te gaan om hoge carbon velgen te monteren.....
Ik denk dat we vandaag (bijna) allemaal onze zomerfiets hebben uitgelaten
Mooi, functioneel en comfortabel, die lage velgen. Laat je niet verleiden om met de mode mee te gaan om hoge carbon velgen te monteren.....
Ik heb eigenlijk sowieso nooit hoge wielen gehad
heb toevallig nu een chinees setje bestelt voor erbij en voor in de winterfiets.
Waren zo goedkoop dus kon het niet laten
Hou gewoon meer van lage lichte wielen het is naar mijn gevoel fijner rijden en hou ervan om de focus op de fiets te houden en niet op de wielen.
heb toevallig nu een chinees setje bestelt voor erbij en voor in de winterfiets.
Waren zo goedkoop dus kon het niet laten
Hou gewoon meer van lage lichte wielen het is naar mijn gevoel fijner rijden en hou ervan om de focus op de fiets te houden en niet op de wielen.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Precies mijn idee buddo.
Zwart is ook maar zo saai en ik hou wel van wat kleur in mn leven
Had tot een maand geleden geloof ik ook nog nooit een zwarte fiets gehad en nu als winterfiets ene wat zwarter dan zwart is maar dat lag gewoon aan de prijs want die was behoorlijk goed.
Helaas vandaag maar op de winterfiets want er hangt regen in de lucht
Zwart is ook maar zo saai en ik hou wel van wat kleur in mn leven
Had tot een maand geleden geloof ik ook nog nooit een zwarte fiets gehad en nu als winterfiets ene wat zwarter dan zwart is maar dat lag gewoon aan de prijs want die was behoorlijk goed.
Helaas vandaag maar op de winterfiets want er hangt regen in de lucht
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Jeetje, een fiets kan wel tegen een beetje regen.
Dat is waarheid maar A. de Viner wil ik toch wel netjes houden aangezien het niet bepaald een goedkoop ding is en B. de Storck is ook echt geen straf om op te rijden hoor
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
DvanW, gaaf
Nu in de aanbieding like: :
https://www.planetx.co.uk/i/q/FRVINSET/ ... d-frameset
https://www.planetx.co.uk/i/q/FRVINSEBU ... d-frameset
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Een paar jaar geleden ben ik begonnen met een Cube Streamer. Ik wilde eigenlijk iets meer comfort dus ik zat af en toe te kijken naar de Attain.
Bij Bike Discount kost het frame van de Attain iets meer dan 90,- euro in de alu versie. (overjarig) Toevallig stond er ook nog een frame voor 75 euro op mp en ook nog in de buurt Deze is het geworden.
Alles wat dus over te zetten was heb ik overgezet en zadelpen, balhoofd en bracket nieuw gekocht. Heb dus nu voor weinig toch wat nieuws. Inmiddels een paar 100 km mee gemaakt en ben er blij mee. Ik besef wel dat het geen schoonheid is.
Zo zit er een Focus vork in en ook nog verschillende wielen.
Ben meer mtb,er maar vind het zomers lekker om een ronje te doen op de racer en je komt toch even iets verder in minder tijd.