Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Rookie77 is een topper!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Hele goede ervaring met Sob, van hem gratis (!) nog in prima staat zijnde Look keo's gekregen en omdat hij in de buurt was heeft hij ze ook nog langsgebracht!! Nogmaals dank Joris!!
Koenie > goeie gast.
Lamp aan hem verkocht, snelle betaling en heldere communicatie!
Lamp aan hem verkocht, snelle betaling en heldere communicatie!
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Geduld blijkt ook niet het meest uitgesproken talent van de forumcollega's.
Maandagavond plaatst iemand wat op het voorkoopstopic. Dinsdagvoormiddag antwoord ik dat ik akkoord ben en dat als alles in orde is ik het item neem aan de vraagprijs. Dinsdagvoormiddag antwoordt de verkoper dat we een deal hebben. In de loop van dinsdag kon ik mijn mails niet meer checken. Woensdagmorgen mail ik dan om de praktische afspraken te maken, zegt-ie doodleuk dat hij het item al aan een ander heeft verkocht aangezien hij op dinsdag geen reactie meer kreeg... Mooie wereld, die snelle IT-wereld.
Maandagavond plaatst iemand wat op het voorkoopstopic. Dinsdagvoormiddag antwoord ik dat ik akkoord ben en dat als alles in orde is ik het item neem aan de vraagprijs. Dinsdagvoormiddag antwoordt de verkoper dat we een deal hebben. In de loop van dinsdag kon ik mijn mails niet meer checken. Woensdagmorgen mail ik dan om de praktische afspraken te maken, zegt-ie doodleuk dat hij het item al aan een ander heeft verkocht aangezien hij op dinsdag geen reactie meer kreeg... Mooie wereld, die snelle IT-wereld.
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Gisteren van bartg een set Zonda's ontvangen. Goede prijs, snelle verzending, perfect verpakt, goede communicatie. Kortom, dik tevreden!
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mogelijk iemand met 25 posts die het nog niet helemaal begrepen heeft.gede schreef:..............Dinsdagvoormiddag antwoordt de verkoper dat we een deal hebben. ............ Woensdagmorgen mail ik dan om de praktische afspraken te maken, zegt-ie doodleuk dat hij het item al aan een ander heeft verkocht ....................
Ver-/aankopen via dit forum is toch, of zou dat moeten zijn, gestoeld op vertrouwen tussen de verschillende leden.
Er is niets mis met telkens de naam en toenaam te plaatsen bij goede ervaringen, als er dan al eens een minder goede ervaring heeft plaatsgevonden mag dat, weliswaar op een beleefde manier, ook met naam en toenaam.
Gewoon mijn idee.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Erg goede ervaring met Mark (mvonk) als verkoper van een stuurpen. Geen verzendkosten, koop was binnen een dag rond en stuurpen de volgende dag in huis, in zeer goede conditie. Nogmaals dank!
Laatst gewijzigd door camu op 14 feb 2017 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.