spot de prof!!!!!!!!
- timofietst
- Forum-lid
Gisteren Marianne Vos op de Tacx de Eijserbosweg en de Cauberg op zien fietsen...bij een personeelsbijeenkomst van Interpolis
Owh..dus daaraan gaat mijn veel te dure arbeidongeschiktheidsverzekering aan op ??timofietst schreef:Gisteren Marianne Vos op de Tacx de Eijserbosweg en de Cauberg op zien fietsen...bij een personeelsbijeenkomst van Interpolis
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- timofietst
- Forum-lid
Nee hoor, jou premie gebruiken we alleen om dat dure kantoor van te betalen
Die onneembare vesting langs de Spoorlaan in Tilburg die ik elke dag moet aanschouwen als ik over de Burgermeester Bechtweg rijdt ?timofietst schreef:Nee hoor, jou premie gebruiken we alleen om dat dure kantoor van te betalen
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
- timofietst
- Forum-lid
Zo onneembaar is het niet hoor, je bent welkom om een keer te komen kijken
- Supergrover
- Forum-lid HC
Boonen heeft al een hoop gewonnen, maar nu al in de gele trui???verheyen schreef:deze donderdag kwam ik tom boonen tegen in geel
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Gisteren de hele dag doorgebracht met david millar, hij was in NL voor zijn boek, dat is net vertaald naar Nederlands.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
gisteren Kroon achter de brommer op souplesse de cauberg op. Gesink op het fietspad freewheelend. BMC renner (van avermeat volgens mij) achter de ploegleidersauto over de provinciale weg naar maastricht. En Boasson Haegen met nog een teammaat die met net voor de top van de Bemelerberg voorbij reden. Was niet zo goed voor de moraal, zal ik maar zeggen.