Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 feb 2008 10:23

Hoi,

Vorige week vrijdag besteld bij Salden en zaterdag binnen.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 20 feb 2008 11:42

profile design heeft ook een dergelijke houder en bidon.
Adviesprijs daarvan is 74,50 ..

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 feb 2008 11:53

SpEric schreef:profile design heeft ook een dergelijke houder en bidon.
Adviesprijs daarvan is 74,50 ..



Ah ja? Foto plse? Niet opgemerkt toen ik de Profile Design produktfolder kreeg.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1641
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 20 feb 2008 17:48

C a s r a n schreef:
SpEric schreef:profile design heeft ook een dergelijke houder en bidon.
Adviesprijs daarvan is 74,50 ..



Ah ja? Foto plse? Niet opgemerkt toen ik de Profile Design produktfolder kreeg.

Deze waarschijnlijk:

[img=http://www.profile-design.com/nice_asse ... pu_800.jpg]
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

h3
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 aug 2007 01:22

h3 20 feb 2008 18:48

De Bidon is voor dit jaar nieuw in het assortiment en is nog niet in de productfolder te zien geweest. Ook bij Veltec nog niet online. Ik hoorde mijn fietsenmaker er ookal over vanwege mijn interesse in drinkbussen en systemen. Ik zal er vanavond eens naar vragen als ik mijn schoenen ga ophalen.
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run

http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 20 feb 2008 19:31

die is het inderdaad, heb er een paar liggen ..

rosier
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jun 2007 17:03

rosier 20 feb 2008 23:17

Hallo tijdritfanaten,

Als we met fietsen gaan showen heb ik er ook nog één: Dit is mijn BMC TT02, niet zo mooi als de TT01 maar die droom gaat mijn budget ver te boven. Dit is een Aluminium frame met Carbon zitbuis. De ideale combinatie van comfort en stijfheid. De vork is de mooiste van dit moment, de Easton Aero EC 90.

De frameset heb ik besteld bij www.competitivecyclists.com in the USA, tegelijk met een BMC Pro Machine SLC01 in Astana uitvoering. Met de huidige dollar-stand echt interessant en de site is een aanrader!! Verder zelf opgebouwd met een nieuw bontrager stuur met team extensions. Het stuur met de beste prijs-kwaliteit verhouding als je het mij vraagt.

De cranckset is een FSA met carbon 54T tijdritblad, wel mooi maar zo'n blad is een stuk zwaarder als een standaard blad. Groep is 9 speef Dura-Ace maar ik schakel er probleemloos 10 speed mee. Achterwiel van FFWD en (niet op de foto) een (jawel) 101mm hoog voorwiel van Planet-X (in de aanbieding voor 300 eurootjes).

Anyway, laat die tijdritten maar komen. Met een stel gelijkgestemden rijd ik heel nederland af naar tijdritten met open inschrijving. Dat mogen individuelen, koppels of zelfs ploegentijdritten zijn. Alle suggesties of kalenders zijn welkom, ik weet er zelf ook heel wat dus wellicht kunnen we elkaar helpen.

Ik hoor het graag!!!

Later
Sportieve groeten ROSIER

timor3
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:29

timor3 21 feb 2008 00:34

Te gek.. Tijdritten met open inschrijving,zijn die er veel?

h3
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 aug 2007 01:22

h3 21 feb 2008 00:59

die is het inderdaad, heb er een paar liggen ..
Wat is de prijs voor deze bidon inclusief de houder?
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run

http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
newd
Forum-lid
Berichten: 336
Lid geworden op: 12 nov 2007 10:33

Gebruikersavatar newd 21 feb 2008 10:51

Als schaatser rijd ik in de zomer zo her en der eens een tijdritje met inschrijving voor niet-knwu licentiehouders. Onze schaatsclub organiseert zelf 7 individuele tijdritten en 1 koppeltijdrit, alleen voor clubleden (zomerlid worden en meedoen aan deze tijdritcompetitie kan wel ;) ).
Schaatsers kunnen ook terecht in Dronten .
In Baambrugge is er een tijdrit met vrije inschrijving.
De Skits monstertijdrit is natuurlijk ook een mooie voor de stayers onder ons.
En dan heb je natuurlijk ook nog het NK vrije renners op Texel voor niet licentiehouders.

Een tijdritagenda ben ik nog nergens echt tegen gekomen, misschien een idee om er hier een te starten in een nieuw topic?

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 21 feb 2008 15:45

er zijn wel gentlemans ritten die volgens mij door heel nederland gehouden worden.
het gaat hier om koppel tijdritten. je hebt er verder geen licentie voor nodig.
voor de mensen in regio Utrecht, ergens aan het einde van het seizoen is er in ieder geval een in 't Goy vlak bij Houten.

jaap
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

h3
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 aug 2007 01:22

h3 21 feb 2008 16:22

Om nog even terug te komen op de Bidon van profile Design, deze wordt in de winkels verwacht medio juni, eerder wordt echter niet uitgesloten.

Wat betreft het tijdrijden, jammer dat de ploegentijdrit in Eindhoven niet gehouden wordt dit jaar, hierdoor zal de individuele tijdrit voor amateurs komen te vervallen. ik heb vorig jaar meegedaan en vond het parkoers best aardig. Ik was toen niet in al te beste doen omdat ik de dag ervoor een triathlon had afgewerkt. Toch zonde dat de UCI en Eindhoven er niet uitgekomen zijn, een ploegentijdrit is gewoon fantastisch!
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run

http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie